Geef je waardering voor de docent
Geef je waardering voor de opleiding

W.J. Lips

Een rustig waarbij tijd genomen wordt om alles uit te leggen.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste mevrouw Lips, dank voor uw positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding en de docent u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

T. Brouwers

Ik heb de lessen met veel plezier gevolgd en alles werd goed en duidelijk uitgelegd door de lerares!

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste mevrouw Brouwers, dank voor uw positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding en de docent u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

T.M. Last

Het was uiteindelijk makkelijker dan ik had verwacht. Maar wel veel nieuwe en handige dingen geleerd. Examen bedrijfsrekenen & taal had te weinig tijd.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste mevrouw Last, dank voor uw positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding u goed bevallen is. Vervelend om te horen dat u te weinig tijd had voor uw examen... Beste mevrouw Last, dank voor uw positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding u goed bevallen is. Vervelend om te horen dat u te weinig tijd had voor uw examen Bedrijfsrekenen & Taal. U heeft uw examen met een voldoende afgerond. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Ik vond het fijn dat het klassikaal werd gehouden en dat de docent de tijd nam om het te kunnen uitleggen/helpen.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding en de docent u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Mijn doel was om mijn kennis te vergroten van MS office, dit doel heb ik gehaald. Ik heb na 30 jaar weer een opleiding gevolg en ik wist niet dat het zo leuk zou zijn!

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw review en aanbeveling! Fijn te lezen dat de opleiding Administratief Medewerker u goed bevallen is! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Ik heb meer (zelf)vertrouwen gekregen door de opleiding.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding en de docent u goed bevallen is. Wij van Fabius staan voor een sterkere positie op de arbeidsmarkt.... Dank voor uw positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding en de docent u goed bevallen is. Wij van Fabius staan voor een sterkere positie op de arbeidsmarkt. Kleine klassen zorgen voor meer aandacht waardoor onze cursisten ook zelf groeien. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Ben erg blij dat ik deze opleiding heb gevolgd en dat ik hierdoor verder kan komen en solliciteren naar een andere baan.

Loraine Hooijman

Een hele leuke leerzame opleiding met een leuke docent.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste mevrouw Hooijman, dank voor uw positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding en de docent u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Ik heb dit als heel prettig ervaren. kleine klas en altijd tijd voor vragen.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de opleiding u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Ik vond het prettig om zo les te krijgen en een Top Docente