Expert

Stakenburg

Ga kijken in de winkel en vraag naar een verkoper.

De Poorter

Prima keuze
Goede informatie gehad in de winkel.
Bezorgen was goed.
Behalve aansluiten droger was niet goed gegaan maar komen ze binnenkort doen

Van Den Berg

Wat je ook nodig hebt, van Jura tot warmtepompdroger tot vriezer, altijd iemand met kennis van zaken.

Lamers

Wasmachine gekocht bij Expert-Ben van Dijk Uden. Goed advies gehad in de winkel en alle ruimte zelf je keuze te maken. Deze morgen is hij gebracht en men heeft het keurig aangesloten (en naar boven... Wasmachine gekocht bij Expert-Ben van Dijk Uden. Goed advies gehad in de winkel en alle ruimte zelf je keuze te maken. Deze morgen is hij gebracht en men heeft het keurig aangesloten (en naar boven getild). Enkel tevredenheid hier.

Mevrouw van Zandvoort

Wasmachine gekocht bij Expert Ben van Dijk Uden, Een AEG, dit apparaat zou in de ochtend geleverd worden, na meerdere malen gebeld te hebben en geantwoord door de voicemail, niemand aan de telefoon... Wasmachine gekocht bij Expert Ben van Dijk Uden, Een AEG, dit apparaat zou in de ochtend geleverd worden, na meerdere malen gebeld te hebben en geantwoord door de voicemail, niemand aan de telefoon gekregen. Mail gestuurd, ook geen reactie om 16:30 maar is naar de winkel om te kijken of ik de wasmachine die dag nog wel zou krijgen, we moeten nu eenmaal ook nog werken . Daar gekomen roept de verkoper naar zijn collega dat is die mevrouw van de AEG, ze zijn naar u onderweg, ik dus naar huis voor de bezorgers, nette hulpvaardige mannen die mijn oude machine naar beneden tillen en de nieuwe weer naar boven. Droger er weer op en gelijk de nieuwe aanzetten om smeerresten uit de machine te spoelen.( heb ik nog nooit meegemaakt) De heren een kop koffie aangeboden zodat ik gelijk de factuur kan betalen. Nu hebben ze een andere wasmachine boven gezet die ik niet had uitgekozen, ander bedrag en ander serienummer. Dus ik ga niet betalen omdat dit niet in overleg is gegaan, dus gelijk de winkel bellen. Krijg ik een heel verhaal over hoe ze met mij mee hebben gedacht zodat ik toch mijn was kan wassen en de machine goedkoper is en dat hij binnen 2 weken erop terug wil komen om de verschillen tussen de machine 's te onderzoeken en ze dan als nog wil omwisselen. Meneer was in de veronderstelling dat ik al had betaald en ik kon na dit verhaal natuurlijk die machine niet terug geven omdat ik hem dan had gebruikt. Pas toen ik zei dat ik nog niet betaald had kwam hij met 100 euro korting, lang verhaal, ik ben hier mee akkoord gegaan maar voel me oprecht op zijn Hollands gezegd genaaid en heb er hele nare smaak aan over gehouden. Ik weet niet of ik de juiste prijs betaald heb en of ik hem ergens anders goedkoper had kunnen kopen. Ik ga in de toekomst mezelf wel ergens anders voor de gek laten houden en als ik me wil laten naaien wil ik wel plezier aan beleven!!!
Complimenten voor de bezorgers die ook instructies hebben gekregen om dat apparaat aan te zetten zodat die niet meer mee terug genomen kan worden!!!

Expert is een goede keus wanneer je prima advies en een degelijk product wilt kopen.

Van Baal

Producten goed, maar kwaliteit v.d. monteurs zeer matig