Expert

Heuvel

Mooie winkel met een goede uitstraling. Je wordt super geholpen door de medewerkers en ze komen hun afspraken goed na. Ook de deskundigheid is goed van de medewerkers en de bezorger. Zeer snelle... Mooie winkel met een goede uitstraling. Je wordt super geholpen door de medewerkers en ze komen hun afspraken goed na. Ook de deskundigheid is goed van de medewerkers en de bezorger. Zeer snelle levering. Kortom ik raad deze winkel zeer goed aan.

Heel tevreden, goed advies en aankoop werd in de auto gezet

Naranjo

Vriendelijke werknemers en behulpzaam en goed met de geleverde goederen bezorgen
Eerst kijken en dan plaatsen dat vond ik uitstekend
Ben van van plan meer te kopen
Bv Smeg...
Eerst kijken en dan plaatsen dat vond ik uitstekend
Ben van van plan meer te kopen
Bv Smeg apparaturen

Deze zaak is echt een aanrader. Super personeel

Ik wilde een diepvries kopen van Beko dat in de aanbieding was maar niet op voorraad. De medewerker Ton van expert Uden was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Een dikke 10 voor de medewerkers in... Ik wilde een diepvries kopen van Beko dat in de aanbieding was maar niet op voorraad. De medewerker Ton van expert Uden was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Een dikke 10 voor de medewerkers in Uden