Expert

Slecht behandeld jens had veel gelogenals ik belde loog hij nog over dat er philipsman mijn tv komt maken was niet waar later in de winkel heeft jens ook toegegeven dat hij gelogen had wel heeft hij... Slecht behandeld jens had veel gelogenals ik belde loog hij nog over dat er philipsman mijn tv komt maken was niet waar later in de winkel heeft jens ook toegegeven dat hij gelogen had wel heeft hij excuus aangeboden

Over het algemeen zijn we goed tevreden over expert.👍

Cornelisz

Raad een ieder aan om om Expert te bezoeken en zakendoen.

Goede deskundige medewerkers, die alle tijd nemen voor je. Uitstekende service.

Mijn ervaring met de medewerkers is goed en ik hoop dat ze me nog een keer willen helpen.

Ik heb een tv gekocht van €4200.in de winkel hebben ze verteld dat tv orginale hang draai baar bij hoorde,Terwijl ook bij bon ook opstaat .ik krijg niet.Zeggen ze dat ik €700 bij moet betalen.

Van Zandvoort

Nooit en never daar iets kopen!!!! Ze denken dat de klant achterlijk en debiel is, ook de bezorgers spelen het spel van de winkel mee . Tis echt te gek voor woorden . Echt blijf er weg !!
Wat...
Wat een slechte winkel .