Expert

Raijmakers

We werden gelijk door 2 vriendelijke en professionele medewerkers geholpen en de monteur die thuis kwam om mijn televisie op te hangen aan de muur was ook vriendelijk en professioneel.

Van Lieshout

Jens heeft ons keurig geholpen met een geschikte koffiemachine die past bij onze wensen! Onze huidige koffiemachine is defect gegaan had ik telefonische vermeld. Ik kwam binnen en voordat ik het... Jens heeft ons keurig geholpen met een geschikte koffiemachine die past bij onze wensen! Onze huidige koffiemachine is defect gegaan had ik telefonische vermeld. Ik kwam binnen en voordat ik het gesprek begon had ik al koffie in mijn handen, verzorgd door Damian. Mijn complimenten aan dit top team!!! :D

Van Uden

Ik ben nog altijd tevreden maar met de printer die niet goed werkt en ik hoor daar niets over duurd wel
te lang

Zorg dat alle modellen in de winkel te zien zijn

We zijn zeer correct geholpen. had me voorbereid maar in de winkel waren de verschillende categorieën in de machines duidelijk opgesteld en werden de verschillen duidelijk verteld zodat we voor ons... We zijn zeer correct geholpen. had me voorbereid maar in de winkel waren de verschillende categorieën in de machines duidelijk opgesteld en werden de verschillen duidelijk verteld zodat we voor ons de juiste keuze hebben kunnen maken. zeer content hierover.