Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

Elize Bosveld

Mijn balkonvloer is prachtig gelegd door een hele aardige jongen, die in dit geval alles alleen moest doen door het ziek zijn van een collega. Heel knap hoe hij dat heeft gedaan. De tegels zijn... Mijn balkonvloer is prachtig gelegd door een hele aardige jongen, die in dit geval alles alleen moest doen door het ziek zijn van een collega. Heel knap hoe hij dat heeft gedaan. De tegels zijn waanzinnig mooi, liggen heel strak en de spotjes zijn mooi in gefreesd. Kortom helemaal verliefd op mijn prachtige balkonvloer!

R. Korstjens

Prima ervaring. Prettig offertetraject en goede uitleg in de showroom. Nieuwe terras ligt prachtig op het balkon. Deskundige monteurs. Alleen enige discussie over offerte/factuur.

Annette Langereis

Wij zijn uitermate tevreden over het resultaat maar geven ook de uitvoerende mannen een groot compliment voor hun nette manier van werken. Ondanks de storm en het koude slechte weer, zuidwesten... Wij zijn uitermate tevreden over het resultaat maar geven ook de uitvoerende mannen een groot compliment voor hun nette manier van werken. Ondanks de storm en het koude slechte weer, zuidwesten storm pal op ons terras, zijn ze stuk doorgegaan. We worden regelmatig aangesproken door een groot aantal boven buren die op ons terras kunnen kijken dat ze het erg mooi vinden.

L.K.

Wij zijn heel erg tevreden over Exclusieve Dakterrassen. Klantvriendelijk en ze komen de gemaakte afspraken na. Ons balkon ziet er fantastisch uit. Super blij mee!!!

D. Schuring

Een feestje! Aardig personeel, kundig en prachtig werk, alles keurig conform de afspraken en ook nog snel. Ik ga genieten van mijn prachtige dakterras!

Feekes-van der Sterren

Ons terras is zeer professioneel van nieuwe keramische tegels voorzien. Goede oplossingen voor een paar problemen gekozen. De binnenruimte is zorgvuldig beschermd, alle puin werd afgevoerd. Aardige... Ons terras is zeer professioneel van nieuwe keramische tegels voorzien. Goede oplossingen voor een paar problemen gekozen. De binnenruimte is zorgvuldig beschermd, alle puin werd afgevoerd. Aardige werkers die graag wilden helpen bij het tillen van zware dingen. Wij hebben niets dan lof.

Tom Zwollo

Alles naar tevredenheid en volgens afspraak verlopen. Hoogstwaarschijnlijk gaan nog 3 of meer bewoners van ons appartementencomplex hun balkon bedekking door jullie laten vervangen.