Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

Niko Stammes

We zijn goed geadviseerd. Tegels zijn professioneel geplaatst

Frank van der Kroon

Prima jongens die kwamen leggen (weet hun namen niet meer). Ze hebben zelfs een cadeau onder de kerstboom achter gelaten voor mijn vrouw (schoonmaakmiddel).

Familie van Buuren

Goedemiddag Jarco,

Goedemiddag Jarco,

Al is het een beetje later dan gepland, jullie werk is ons zo goed bevallen, dat we de moeite nemen om een review te schrijven. Hoe jullie werken is GEWELDIG! Zowel bij het uitzoeken van de tegels, het advies erbij in de snikhitte, niks was teveel. De afspraken steeds precies op tijd en alles goed gecoördineerd, zodat het werk meteen kon worden uitgevoerd. Er werken echte Vakmensen bij jullie en daarnaast ook nog uiterst vriendelijk en beleefd. Zo goed uitgedacht dat er bijna geen restafval was, zowel de eerste keer als de tweede keer, want door het mooie resultaat boven ook het kleinere balkon beneden laten doen. Heel blij dat we voor jullie hebben gekozen, want alles bij een punt is heel fijn ook als er later eventueel wat mis zou gaan. Zou iedereen aanraden om bij jullie een order te plaatsen. Dank voor alles. Fijne feestdagen en een heel goed jaar gewenst voor jou en alle andere medewerkers.

niet van toepassing

Zeer professioneel en klantvriendelijk.

José Corstjens

Wij zijn zeer tevreden over alle medewerkers waarmee wij contact hebben gehad en onze complimenten voor Co en Henk van het aanlegteam die ondanks de vrieskou alles op een dag hebben klaargekregen.

Eric Bezemer

Vriendelijke en zeer professioneel. Gaan voor het mooiste resultaat!