Jena Gramberg

Geen verbeterpunten, zorg er wél voor dat jullie telefonisch bereikbaar blijven.

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Fijn dat je zo tevreden bent! Het is absoluut de bedoeling dat wij telefonisch bereikbaar blijven.

rene van der zanden

Goed en netjes

meer korting en geen geld vragen voor terug leveren

Goedemorgen,
bedankt voor jouw review. Fijn om te zien dat je ons zo goed beoordeelt. Ik zou graag de terugleverkosten voor je eraf halen, maar dit is de nieuwe realiteit waar we met zijn allen in leven. Terugleveren op het net brengt helaas heel veel kosten met zich mee. We denken wel dat wij bij ENGIE op deze manier een goede en vooral eerlijke oplossing hebben gevonden voor de kosten van teruglevering. Nogmaals bedankt voor je review en Ik wens je een hele fijne dag verder!
Hartelijke groet,
Karim - ENGIE webcare

Pouwelsen

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Fijn dat je onze service en dienstverlening zo kunt waarderen.

Marc Versteegh

Na het beëindigen van mijn contract is er nog een paar keer een bedrag van mijn rekening afgeschreven, de klantenservice wist mij te vertellen dat ik alleen met gas was overgestapt en dat de stroom... Na het beëindigen van mijn contract is er nog een paar keer een bedrag van mijn rekening afgeschreven, de klantenservice wist mij te vertellen dat ik alleen met gas was overgestapt en dat de stroom nog bij Engie vandaan komt. Dus contact gezocht met mijn nieuwe leverancier die beweert dat ik met allebei de producten ben overgestapt. Daarna maar weer contact met Engie opgenomen, deze keer een mevrouw die mij vertelde dat ik inderdaad met zowel gas als elektra was overgestapt. De incasso's zou ze laten uitzoeken.
Ik heb dit enkele weken afgewacht zonder antwoord te krijgen dus onlangs maar weer eens contact opnemen, wederom de belofte dat ze later die dag via de mail antwoord zouden geven. Ik wacht nog steeds. Het gekke is wel dat ik niet meer kan inloggen bij Engie dus blijkbaar ben ik toch geen actieve klant.....

Beloftes nakomen

Goedemiddag,
Bedankt voor je review! Ik zie dat mijn collega een onderzoek hiervoor is gestart. Omdat wij van verschillende afdeling afhankelijk zijn hebben we hier nu nog geen duidelijkheid op. Zodra dit er wel is kan je van ons de beloofde e-mail verwachten.

Mandy

Duidelijk overzichtelijke app.

Goedemiddag,
Bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden bent over onze service en dienstverlening.

Silvana

Nee

Goedemiddag,
Bedankt voor je review! Fijn dat je zo tevreden bent over onze service en dienstverlening!

van Dijk

Goede weergave van je verbruik

Nee

Goedemiddag,
Bedankt voor je review! Fijn dat je zo tevreden bent en onze app goed gebruikt.
Pauline -ENGIE Webcare

P.Hilbrands

Mooie app. Maar blijkbaar klopt het allemaal niet wat de app belooft. Bij beëindigen contract stond dat ik ong 270euro retour zou ontvangen. Vervolgens kreeg ik een rekening van bijna 120 euro... Mooie app. Maar blijkbaar klopt het allemaal niet wat de app belooft. Bij beëindigen contract stond dat ik ong 270euro retour zou ontvangen. Vervolgens kreeg ik een rekening van bijna 120 euro bijbetalen. Toch maar even gereclameerd. Foutje !!!!!!! Er komt een correctie factuur binnen 10 werkdagen. Nu bijna maand (en 2 herinnering mails) verder maar nog geen correctie factuur. Blijkbaar werkt het allemaal toch niet zo goed bij ENGIE.

Beloftes nakomen!!!

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Ik zie dat het inderdaad nog niet is opgelost. Ik zal daarom de desbetreffende afdeling nogmaals verzoeken dit op te pakken. Excuses voor het vervelende verloop.

Ria

Goed bedrijf. Goede service. Gebruiksvriendelijke app

Goedemorgen,
Bedankt voor je review en de mooie sterren en woorden :-)! Fijn dat je zo tevreden bent.

Frank

Helpdesk heel snel bereikbaar, goede info

Bied ook eens een trouweklantenbonus aan!

Goedemorgen,
Bedankt voor je review! Wat fijn dat je zo tevreden bent met onze service en dienstverlening!