Anneke Pel

Duidelijke uitleg over verbruik en andere zaken. Vriendelijke mensen aan de telefoon en niet lange wachttijden.

Geen verbeter punten

Goedemorgen Anneke,
Dank je wel voor je mooie woorden! Fijn om te lezen dat onze uitleg duidelijk is en dat je onze medewerkers vriendelijk vindt. :)
Ik wens je een fijne dag.
Lisa -...
Goedemorgen Anneke,
Ik wens je een fijne dag.

R kroeze

Wordt goed geregeld.

Geen tips of verbetering

Goedemorgen,
Dank je wel voor het delen van je review! Fijn om te lezen dat volgens jou alles goed geregeld is.

John Leenders

Niet echt

Goedemorgen John,
Dank je wel voor het delen van jouw review! We worden er erg blij van als we dit lezen.
Een fijne dag gewenst!

Rineke Gerritsen-Schutte

Dagelijks nauwkeurig meedelen drbtuik

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review! Wat leuk om te vernemen dat je zo blij bent met de ENGIE app!
Niesje...

J.P. van der Hoek

Lange wachttijd om telefonisch contact te krijgen

Om contracten te verlengen is men verplicht telefonisch contact te maken, dan moet men ook snel bereikbaar zijn

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review! Je geeft aan dat de bereikbaarheid van de klantenservice van ENGIE niet helemaal naar je wens is.
Het klopt dat wij een aanbod voor een...
Goedemiddag,
Het klopt dat wij een aanbod voor een energieovereenkomst eerst telefonisch door moeten nemen voordat wij je deze toe kunnen sturen. Door alles wat er speelt op de energiemarkt is de drukte toegenomen waardoor de telefonische wachttijd wat op kan lopen. Onze excuses voor het ongemak dat je hier van hebt. In de ENGIE app kan je zien wat de telefonische wachttijd op dat moment is.

F.VANSANTEN

Vriendelijk en correct.

We streven natuurlijk allemaal dat de prijzen dalen,en goedkoper wordt.

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review! Wat leuk om te vernemen dat je zo blij bent met ENGIE! Wij streven dan ook naar een fijne blijvende samenwerking met je!
Ik kan me...
Goedemiddag,
Ik kan me voorstellen dat je de meest voordeel wil halen uit je energietarieven. Gelukkig bieden we dan ook nog steeds scherpe tarieven aan conform de energiemarkt.

Kuiper

Toppie

Nvt

Goedemorgen,
Dank je wel voor jouw mooie review! Hier worden we natuurlijk erg blij van :)
Ik wens je een mooie dag!

Fam Stapper

Ik kan slecht contact krijgen

betere communicatie met de klant

Goedemiddag,
Bedankt voor het delen van je review. Je geeft aan dat de bereikbaarheid met de klantenservice van ENGIE niet naar wens is. Dat vind ik jammer om te horen.
Het kan zijn dat...
Goedemiddag,
Het kan zijn dat door de toegenomen drukte, vanwege alles wat speelt op de energiemarkt, de telefonische wachttijden wat op kunnen lopen. Excuses voor het ongemak wat je hiervan hebt gehad.
Je kan in de ENGIE app zien wat de telefonische wachttijd op dat moment is. Daarnaast zijn we ook via de chat en via de mail te bereiken op klantenservice.nl@engie.com
Ik wens je voor nu nog een mooie dag toe!

Rozebeheer

Reeds jarenlang een tevreden klant van Engie. Goede communicatie en komen afspraken na zonder verassingen.

Geen.

Goedemorgen,
Wat fijn om te lezen dat je al jarenlang tevreden klant bij ons bent! Dit waarderen we natuurlijk ontzettend. We zijn blij dat je onze communicatie goed vindt en dat we volgens jou onze afspraken nakomen :)
Ik wens je een mooie dag!

Kloosterhof

Altijd fijn op de hoogte houdt met de gas en warmte metingen

Weet ik niet

Goedemorgen,
Dank je wel voor het delen van deze review. Wat fijn om te lezen dat je vindt door ons goed op de hoogte wordt gehouden van jouw verbruik!
Lisa -...