Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.6/10
Kennis en professionaliteit
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.6/10
Nakomen van afspraken
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht West Nederland

Dominique T.

Dat de monteur aardig was maar wist niet goed waar hij mee bezig was

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

De eerste service was geweldig, binnen een week een nieuwe ketel. Maar de monteur wist niet hoe er een thermostaat aangesloten moest worden waardoor hij de kabel gesloopt had en ik weken moest... De eerste service was geweldig, binnen een week een nieuwe ketel. Maar de monteur wist niet hoe er een thermostaat aangesloten moest worden waardoor hij de kabel gesloopt had en ik weken moest wachten voor een draadloze thermostaat.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Professioneler opstellen, handig dat het kantoor weet met wat voor mensen ze werken.

Behulpzaam weinig verstand van de thermostaat

Goed advies

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Dat de heren hun id kaart of iets van het bedrijf laten zien en of zij de installatie mogen doen dus gecertificeerd zijn

Rijnders-Fransen

Netjes gewerkt met een prima resultaat

Wij hebben een positieve ervaring met de Service van Energiewacht West, als we in de gelegenheid komen dit mt iemand te delen die op zoek is zulleb we dat delen.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Voortaan ook de kappen meenemen, die liggen nu op het grasveldje bij de parkeervakken.

Sikking

Monteurs werkte snel en efficiënt ketel en leidingen zijn netjes gemonteerd

Tijdens het plaatsen begint de monteur te zeuren dat hij niet het dak opkan ivm gehaakte dakpannen. Gehaakte dakpannen zijn verplicht volgen het bouwbesluit. Dan wordt ik gebeld door iemand van... Tijdens het plaatsen begint de monteur te zeuren dat hij niet het dak opkan ivm gehaakte dakpannen. Gehaakte dakpannen zijn verplicht volgen het bouwbesluit. Dan wordt ik gebeld door iemand van kantoor en ik zou moeten regelen dat de heren via de buurvrouw het dak konden betreden. Sorry maar mijn verstandhouding met de buurvrouw is niet zo goed.
Verder begint hij te zeuren dat ik dan maar een hoogwerker moet betalen waarvoor heb je dan een offerte.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Kijk beter wat er er nodig voor een veilige montage ook op dak

Patrick

De ketel werkt

De verkeerde thermostaat is aangekomen en ik wacht na een week nog steeds op antwoord

Wees klantgerichter

Carine

Vriendelijke medewerkers, maar dit lost helaas helemaal niks op

Mijn beoordeling heeft geen betrekking op een CV Ketel, hierdoor zijn een aantal vragen voor mij niet van toepassing

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Afspraken nakomen, monteur sturen die het probleem op kan lossen, betere bereikbaarheid, klanten bellen/informeren als een monteur toch niet komt, (zeker 5 x voorgekomen)

s. van Heesewijck

Ik had snel een afspraak, er kwam een monteur spullen brengen en 2 monteurs monteren.

nette service, trekken alles uit de kast om je met storingen te helpen. En daar waar dat niet meteen lukt laten ze je niet in de kou staan.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Ik had graag willen weten wanneer de monteur in de buurt was en bijna zou komen. Ze waren nu veel later dan de afgesproken tijd. Hierdoor ging in twijfelen of ze nog überhaupt zouden komen en ik... Ik had graag willen weten wanneer de monteur in de buurt was en bijna zou komen. Ze waren nu veel later dan de afgesproken tijd. Hierdoor ging in twijfelen of ze nog überhaupt zouden komen en ik niet vergeten was.

Vakmanschap

Goed installatie.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Als jullie zeggen dat jullie terug bellen, dan wel doen :-)

Kok, W.J.

Snelheid, vakmanschap

Prettig, deskundig, vriendelijk

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

nakomen afspraak. De schoorsteen moet nog worden geplaatst

Niets, maar de samenwerking is fijn