Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.6/10
Kennis en professionaliteit
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.6/10
Nakomen van afspraken
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht West Nederland

Cor Heezen

Komt afspraken na

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

Snelle reactie

Meer overleg na offerte

Janneke Loukas. Schuurmans

Ik kreeg mooie bloemen bedankt nog

De afspraak voor monteren werd niet nagekomen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Afspraken beter nakomen anders even bellen dat ik aldoor moest bellen en wachten maakte me echt super boos

Camiel

De monteurs waren professioneel en snel in het werk.

De eerste afspraak is niemand komen opdagen en toen hebben we zelf een aantal keer zelf moeten bellen voordat we verder geholpen werden.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Als je tegen iemand zegt dat je ze de volgende dag zal terugbellen, bel ze dan terug. Als je een afspraak maakt om een CV te installeren op een datum, kom dan die dag.

Wassink

Monteur heeft er verstand van

Na 18 jaar storing : gemeld : ja het is druk we bellen u terug, na een week maar weer bellen : maar waarom belt u dan niet naar ons? Twee weken in de kou, eindelijk afspraak kunnen maken, monteur... Na 18 jaar storing : gemeld : ja het is druk we bellen u terug, na een week maar weer bellen : maar waarom belt u dan niet naar ons? Twee weken in de kou, eindelijk afspraak kunnen maken, monteur binnen kwartier klaar...

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Kom je afspraken na, laat je klanten niet in de kou zitten

Hans Hoogendoorn

Snelheid van levering

Omdat het goed bevallen is

Paul Janmaat

Kundige monteurs

Goed geholpen met offerte, aardige kundige monteurs

Alles eigenlijk

Prima service, snel en goed. Prima monteur

niet echt

De Penning

Snelle en vriendelijk

Goede en snelle service gehad

Ga zo door

Kundigheid monteur

GOEDE SERVICE BIJ INSTALLATIE

?

A Schuerman

Het gaf me rust

Voelde goed om een vakman over de vloer te hebben

Ga zo door