Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.6/10
Kennis en professionaliteit
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.6/10
Nakomen van afspraken
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht West Nederland

De vriendelijkheid

Matten

Kennis vriendelijkheid en service

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

Zeer goede service, nette monteur die alles netjes uitleg en netjes achterlaat

Zo doorgaan

J van Amen

Goed bedrijf

Goede ketel. Zorgt voor meer warmte zowel als verwarming als water

Ga zo door

Goed werk

snelle service, en goede kwaliteit installateurs

van waas

No comment

tot nu toe goede service

no comment

De vriendelijkheid en het geduld van monteur en planner, zeker toen ik nogal ontzet was over de gang van zaken.

Op dit moment ben ik ontzet: ondertussen zijn er 3x mensen langs geweest voor offerte en montage. Eerst bleek het geoffreerde helemaal niet te kunnen in dit huis. Ook de bijgestelde offerte blijkt... Op dit moment ben ik ontzet: ondertussen zijn er 3x mensen langs geweest voor offerte en montage. Eerst bleek het geoffreerde helemaal niet te kunnen in dit huis. Ook de bijgestelde offerte blijkt onvoldoende om te komen monteren (artikelen blijken te ontbreken). Het is enorm lastig om een cv-ketel te kopen, zeker als deze afwijkt van de standaard. Ik heb dus niet heel veel keuze in ketel en in montage. Maar hoeveel kan er misgaan? U snapt toch dat ik ook al die keren klaar zit? Lichtpunt: aardige monteur, goede planner aan de telefoon, bleven rustig uitleggen, enz. Daarom toch nog een 4.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Meer inzicht verwerven in minder gebruikelijke constructies en minder standaard huizen, betere procedures om goed te organiseren.

Monteurs vonden het geen enkel probleem om bovenop het dak even een foto te maken van de zonnepanelen; we wilden weten of ze sinds de storm nog recht lagen

wij hebben een onderhoudsabonnement bij jullie

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

We hadden de ketel op 30 oktober besteld; hij zou binnen 2 a 3 weken geleverd worden; uiteindelijk lag de aanvraag onderop de stapel en werd hij pas 4 januari geplaatst

Nvt

Enorm rommeltje met planning en slecht bereikbaar

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Complete levering, netjes geïnstalleerd, schoon opgeleverd, woning niet gesloopt

advies van de adviseur was geloofwaardig, en de prijsstelling was passend

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

De monteur heeft de installatie werkend gemaakt, maar niet ingesteld op basis van de woning en de mogelijkheden van de ketel. Voorbeeld; ingebouwde RF module is ongebruikt gebleven. Instelling... De monteur heeft de installatie werkend gemaakt, maar niet ingesteld op basis van de woning en de mogelijkheden van de ketel. Voorbeeld; ingebouwde RF module is ongebruikt gebleven. Instelling tapwater is 'factory default' gebleven. Gebruik van OpenTherm is onbesproken gebleven.

Niets

Ik heb het vermoeden dat ik een slechtere ketel heb dan hiervoor. De thermostaat is niet programmeerbaar. Het huis wordt minder warm

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Sneller een contract en ketel minimaal wat het was en niet een slechtere aanbieden