Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.6/10
Kennis en professionaliteit
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
Uitleg die u kreeg over de installatie
7.6/10
Nakomen van afspraken
7.4/10
Bekwaamheid van de monteurs van Energiewacht West Nederland

Nette persoon plaatste de installatie

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

Wel aanbevolen
Informatie vooraf was goed

C Roosendaal

Snelheid van installatie, en erg netjes.

Prima service, vriendelijk personeel.

Geen, ga zo door!

Abdoella

De monteur had geen hoogwerker nodig om op het dak te kunnen, zoals de medewerker van Energiewacht mij over bang gemaakt had dat het nog 500 euro extra zou gaan kosten.

Ik had eerst direct warm water in de keuken, maar nu moet ik de kraan te lang laten lopen, zonde voor de verspilling.

Ten tweede: Tijdens het douchen heb ik geen lekker warm water. Dat...

Ten tweede: Tijdens het douchen heb ik geen lekker warm water. Dat is helemaal niet fijn.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Hou je aan je afspraak en tijden. Ik was de hele dag kwijt. Ik had nog afspraken. Als je zegt dat je om 11.00 uur komt en dat de monteur om 13.00 uur klaar is, dan moet je daaraan houden. De monteur... Hou je aan je afspraak en tijden. Ik was de hele dag kwijt. Ik had nog afspraken. Als je zegt dat je om 11.00 uur komt en dat de monteur om 13.00 uur klaar is, dan moet je daaraan houden. De monteur kwam om 13.15 uur. en ging rond 17.15 uur. Heel slordig van de planner dat ze geen juiste feedback geven.

Ze waren beleefd en werkte netjes

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Dat ze je helpen met de app te koppelen

Snel en netjes gewerkt

Snelle montage en keurig gewerkt

Betere planning de afspraak werd 2x verzet

Professioneel !

ggoede respons na verzoeken,
komen afspraken na
goede ,professionele installatie

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

geef waarschuwing voor verboden materialen direct bij aanvraag.

Hoogeveen

Vriendelijkheid inslallateurs

Prima service en goede communicatie

Geen tips

Alles

Is gied

Keurig werk

Snel goed

Mansvelder

Monteur kwam later dan de afgesproken tijd maar had keurig gebeld. Hij was netjes en bescheiden en ging pas weg toen hij helemaal klaar was. Alle troep was opgeruimd.

Goede communicatie, duidelijke afspraken

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

Voor plaatsing van de cv heb ik foto's gestuurd naar de verkoper. Ik heb niet het idee dat de monteur deze gezien had. Missen is dat wel handig voor de planning.