Lekker makkelijk.

Wat viel u in positieve zin op?

Heel aardige en vakkundige medewerker.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Niet het onderhoudscontract ongevraagd verbreken. Graag als klant de tijd krijgen om een vlonder te bouwen ivm de plaats vd ketel ( boven trapgat). Nieuw contract is inmiddels van kracht.

B

Hij was vriendelijk en kwam met advies

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de monteur met advies kwam

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Ja zeker er is een expansievat gemonteerd das mooi en systeem bij gevuld. Maar het systeem niet ontlucht. Dat vond ik er jammer. Kon zelf in de avond het systeem ontluchten /... Ja zeker er is een expansievat gemonteerd das mooi en systeem bij gevuld. Maar het systeem niet ontlucht. Dat vond ik er jammer. Kon zelf in de avond het systeem ontluchten / bijvullen

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Dank u wel voor uw review. Wat betreft het ontluchten en water bijvullen valt dit niet onder het onderhoud. Dit is inderdaad, indien nodig, aan de bewoners zelf om te doen
Met vriendelijke...

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Dank u wel voor het plaatsen van de positieve review.

Komt niet vaak eersprake

vlotte afhandeling

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw reactie.

Makkelijk

Vriendelijk

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen.

Prima service, aardige man

Aardige man!

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

1.Bevestiging van afspraak per mail heb ik niet gekregen.
1.Bevestiging van afspraak per mail heb ik niet gekregen.
2. En duidelijk maken dat bij sommige abonnementen niet alles standaard wordt vergoed: dit moet veel transparanter! De pakking moet elke onderhoudsbeurt vervangen worden maar wordt dus niet bij alle abonnementen vergoed

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. Wat betreft de bevestiging is deze misschien bij uw spam berichten terechtgekomen?
Op onze...
Op onze site staan de voorwaarden per abonnement beschreven. Dus ook dat materialen bij het ene abonnement niet en het andere abonnement wel worden vergoed. Toegevoegde services bieden een andere prijs per abonnement.

Heb al jaren onderhoudscontract

Het meedenken

N v t

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw reactie.

D.norder

Demoteur had net een stap binnen en zegtu kunt beter een nieuwe ketel kopen want hij is al 21 jaar ouden geen onderdelen bij te krijgen dit ervaren wij als ongepast

Wat viel u in positieve zin op?

Alleen negatieve naar ons toe

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Eerst kijken naar de ketel voordat je hem afkraakt

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Dank u wel voor uw reactie. Wij begrijpen dat de beoordeling van de monteur met betrekking tot de conditie van de CV ketel u kan verrassen. Uw Cv ketel heeft het echt lang volgehouden.
Het is...
Het is wel belangrijk in acht te nemen dat een CV ketel van deze leeftijd gebreken kan krijgen en zijn onderdelen inderdaad niet meer leverbaar.
Misschien helpt het u te weten dat een nieuwe CV ketel in ieder geval zuiniger in gebruik is.
Energiewacht, Webcare Team

Kom je niet voor verrassingen

ook water bijgevuld

gewoon doorgaan

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen.

Goed voor service

Goed inzicht

Prima vakman

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs.