Jimmy

Top!

Reactie EMSporting:

Goedemorgen Jimmy, bedankt voor jouw beoordeling!
Mooi begin van de dag en fijn om te horen.
Nogmaals bedankt en tot een volgende keer

HSV De Zuidvogels

Goed en degelijk

Reactie EMSporting:

Fijn om te horen HSV De Zuidvogels, bedankt hiervoor.
Veel plezier met de artikelen en tot een volgende keer!

Barbette

Super! Heel klantvriendelijk

Reactie EMSporting:

Leuk Barbette, fijn om te horen dat alles naar wens is!
's Morgens besteld en aan het eind van dezelfde dag de artikelen incl. bedrukking opgehaald.
Nogmaals bedankt en veel plezier met de...
Leuk Barbette, fijn om te horen dat alles naar wens is!
Nogmaals bedankt en veel plezier met de artikelen.

GoalieWorks

Goede en snelle service,

Reactie EMSporting:

Bedankt GoalieWorks voor de mooie beoordeling!
Veel plezier met de artikelen en tot een volgende keer

niet via een bedrijf

Niet heel goed tot nu toe. Heb shirtje besteld, kreeg deze later uitgeleverd doordat het niet op voorraad was. Vervolgens krijg ik het verkeerde shirt geleverd 4 oktober. Meteen savonds een mail... Niet heel goed tot nu toe. Heb shirtje besteld, kreeg deze later uitgeleverd doordat het niet op voorraad was. Vervolgens krijg ik het verkeerde shirt geleverd 4 oktober. Meteen savonds een mail gestuurd. 5 oktober er achteraan gebeld maar tot op heden niks meer vernomen dus maandag maar weer zelf gaan bellen! Hier word ik niet heel blij van.

Reactie EMSporting:

Bedankt, zoals telefonisch én via de mail besproken ligt het iets wat genuanceerder. Er is direct op 5 oktober telefonisch contact geweest, waarin is uitgelegd dat we dit even met de desbetreffende... Bedankt, zoals telefonisch én via de mail besproken ligt het iets wat genuanceerder. Er is direct op 5 oktober telefonisch contact geweest, waarin is uitgelegd dat we dit even met de desbetreffende collega moesten overleggen. Aangezien vervolgens de uitnodiging voor de review én het weekend er tussen kwamen, konden we simpelweg niet eerder reageren. Het proces liep immers nog zoals besproken. Er is vervolgens direct weer contact door ons opgenomen.
Bedankt voor de reactie, we gaan het intern bespreken.

VV Schaesberg

Mooie labels met verenigingslogo, snelle levering.

Reactie EMSporting:

Bedankt, wij wensen de VV Schaesberg veel plezier met de artikelen!
Tot een volgende keer

Jacobs Bart

Reactie EMSporting:

Bedankt Bart, fijn om te horen dat het contact en de levering naar wens was!

Particulier tbv buurtvereniging

Hartelijke ontvangst, zeer klant gericht en meedenken om tot een besluit te komen.

Reactie EMSporting:

Top bedankt, wij wensen de buurtvereniging veel plezier en succes met de artikelen!

J. Simonse

Goede ervaring

Reactie EMSporting:

Mooi om te lezen dat de service en levering naar wens is verlopen.
Zoals telefonisch besproken houden we graag contact m.b.t. het vervolg bij de vereniging.
Bedankt voor het delen!

Edwin

Goede communicatie

Reactie EMSporting:

Zeer fijn om te horen Edwin, bedankt voor de mooie beoordeling.
Goed om te horen dat alles naar wens is geweest.
Fijne avond!