COVS Oldambt en Veenkoloniën

Goede service, leuke korting

Reactie EMSporting:

Bedankt voor de positieve review, veel plezier met jullie nieuwe kledinglijn! Heel veel sportplezier gewenst.

iwan larijn

Dat ze goed koop zijn

Reactie EMSporting:

Iwan, bedankt voor je review. Ik zie dat je onze levering anders had verwacht, wij streven er naar om elke bestelling zo spoedig mogelijk bij de klant in huis te krijgen. We gaan eraan werken,... Iwan, bedankt voor je review. Ik zie dat je onze levering anders had verwacht, wij streven er naar om elke bestelling zo spoedig mogelijk bij de klant in huis te krijgen. We gaan eraan werken, bedankt!

Dogsfriend

Ervaren als positief behulpzaam

Reactie EMSporting:

Bedankt voor je leuke positieve review! Heel veel plezier met je bestelling en tot de volgende keer.

Cecilia

Duidelijke website, vriendelijke medewerker en super (snel) service

Reactie EMSporting:

Hey Cecilia, bedankt voor je leuke review, daar zijn we ontzettend blij mee. Over de super (snelle) levering heb ik volgens mij niks gelogen ;)
Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien...
Veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je nog een keer terug!

Natalie Haverkort

Vriendelijk, behulpzaam en meedenkend personeel, uitgebreide collectie en scherp geprijsd.

Beste Natalie,
Bedankt, leuk om te horen dat de service naar wens is verlopen!
Fijne dag en tot een volgende keer

Coba van de Kasteele

Een fijne ervaring om iets te bestellen en redelijk van prijs hangt natuurlijk ook van het artikel af .mijn bestelling was precies van kleur en product

Reactie EMSporting:

Goed om te horen dat de producten naar wens zijn! Bedankt voor uw feedback.

Stef

Snelle service aan betaalbare prijs.

Reactie EMSporting:

Bedankt voor je positieve review Stef! Nogmaals veel plezier met je bestelling.
Met sportieve groeten,
Team EM Sporting

Joost bijl

Super goed, en gemakkelijk om contact te krijgen. Vriendelijke medewerkers

Reactie EMSporting:

Bedankt Joost, super om te horen!

VV Gruno

Goede en snelle levering

Reactie EMSporting:

Dank voor het invullen, wij doen elke dag ons best om een goede service te bieden! Nogmaals veel plezier met de aankoop.

Volleybalvereniging Hevoc '89

De kwaliteit van de ballenkar is heel goed.

Reactie EMSporting:

Super, bedankt voor de review. Goed om te horen! Wij wensen u veel sportplezier met de artikelen