Remco van den Bos

Ik had wat vragen naar aanleiding van mijn bestelling en kreeg aanvankelijk geen reactie. Met uitleg van de reden voor late reactie werd ik vriendelijk gebeld en is alles opgelost.

Reactie EMSporting:

Bedankt Remco, fijn om te horen dat de service naar wens is. Wij nemen de tips mee!

HGC

Bestelling geplaatst voor trainingsmateriaal. Deels was later pas leverbaar waarover wij netjes geïnformeerd werden.

Reactie EMSporting:

bedankt voor de positieve review! dit waarderen wij enorm.

J.H. Pasman

Zeer goede ervaring.

Reactie EMSporting:

Bedankt voor uw reactie! erg fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de bestelling.

Yoeri Moenis

De bestelling ging vlot en soepel. Ook nog telefonisch contact gehad met een medewerker en simpel tot een oplossing gekomen over een leveringsprobleempje. Ook een leuke attentie gehad bij de... De bestelling ging vlot en soepel. Ook nog telefonisch contact gehad met een medewerker en simpel tot een oplossing gekomen over een leveringsprobleempje. Ook een leuke attentie gehad bij de bestelling. Altijd leuk!

Reactie EMSporting:

Fijn om te horen dat we samen tot een passende oplossing zijn gekomen en super om te lezen dat alles zo goed is bevallen!

vv Reiger Boys / besteller: Wil Verkooijen

Uiterst correct ook na handelen van een ve0giissing aan de EM sport zijde, klasse.

Reactie EMSporting:

Super om te horen! het is altijd leuk om te lezen dat we u een goed gevoel hebben kunnen geven. Tot een volgende keer!

Luuk v Wingerden

Snelle levering van kwaliteit voor een goede prijs

Bedankt Luuk!
Fijn om te horen dat alles zo goed is bevallen.

Catharina

Geweldig goede service. Ik had een ontwerp gemaakt en ze hebben mij een voorbeeld gestuurd via mail om te kijken of ik tevreden was. Ze sturen pas het artikel op als je echt tevreden bent over het... Geweldig goede service. Ik had een ontwerp gemaakt en ze hebben mij een voorbeeld gestuurd via mail om te kijken of ik tevreden was. Ze sturen pas het artikel op als je echt tevreden bent over het ontwerp. Super !

Reactie EMSporting:

Super fijn om te horen dat alles zo goed is bevallen en tot een volgende keer!

Ibrahim

Top

Reactie EMSporting:

Erg fijn om te horen dat de bestelling zo goed is bevallen. Veel plezier ervan!

Roald van der slikke

Prima service

Reactie EMSporting:

Fijn om te horen dat alles goed is bevallen! Nogmaals bedankt voor uw aankoop en tot een volgende keer!

Jeljer

Goeie service en snelle levering !

Reactie EMSporting:

Bedankt voor de reactie! erg fijn om te horen dat alles goed is bevallen. hopelijk tot snel!