Jochem

Fantastisch bedrijf

123Lease

Mijn zonnepanelen zijn nu ruim een jaar geleden gemonteerd op mijn dak en ze leveren optimaal hun energie. Ook de stormen hebben ze goed doorstaan. Naast dat ik mijn hybride auto er op kan laden... Mijn zonnepanelen zijn nu ruim een jaar geleden gemonteerd op mijn dak en ze leveren optimaal hun energie. Ook de stormen hebben ze goed doorstaan. Naast dat ik mijn hybride auto er op kan laden lever ik nog steeds terug aan Essent. Het is een betrouwbare partner met goede nazorg en aandacht.
De app werkt uitstekend om waardes af te lezen

Loena

Wij hadden een vrijblijvende afspraak gemaakt om een expert te laten kijken hoeveel zonnepanelen er bij ons op het dak konden. Volgends de medewerker had dit op onze woning nagenoeg geen zin gezien... Wij hadden een vrijblijvende afspraak gemaakt om een expert te laten kijken hoeveel zonnepanelen er bij ons op het dak konden. Volgends de medewerker had dit op onze woning nagenoeg geen zin gezien de vele obstakels rond onze woning (daar waar dergelijke bedrijven de panelen daar wel wilde plaatsen) Uiteindelijk kwamen zij met een fantastische maatwerk oplossing ! Nu hebben wij een speciaal gemaakte solarhub waar de zonnepanelen in zitten en volop op het zuiden staan. En als kers op de taart hebben ze daar een lader voor de auto in gemonteerd zodat we alles bij elkaar hebben.

Pim

Kennis van zaken, vriendelijk personeel en een nette afwikkeling bij de installatie. Super gedaan Edit.bv, erg blij met het resultaat!

Paper Dreams B.V.

Zeer tevreden met de informatie-uitwisseling met EDIT. De medewerkers verstrekten prima en duidelijke informatie. De uiteindelijke installatie klopte ook prima. Deskundige en klantvriendelijke... Zeer tevreden met de informatie-uitwisseling met EDIT. De medewerkers verstrekten prima en duidelijke informatie. De uiteindelijke installatie klopte ook prima. Deskundige en klantvriendelijke monteurs hebben de zaken keurig en slagvaardig geregeld. Kortom wij zijn goed over ze te spreken. Info over opbrengst is reëel.

Sander

EDIT heeft goed meegedacht in alle fasen. Dit betrof het opstellen van een legplan voor 10 panelen, de stringverdeling, de plaats van de omvormer en het kabeltraject naar de meterkast. De monteurs... EDIT heeft goed meegedacht in alle fasen. Dit betrof het opstellen van een legplan voor 10 panelen, de stringverdeling, de plaats van de omvormer en het kabeltraject naar de meterkast. De monteurs werkten keurig, de panelen liggen er strak op en ze lieten het werk netjes achter. Ook de nazorg werd stipt uitgevoerd. Nette, geschoolde monteurs.

Piet Zeeuw

Duidelijke en snelle offerte met een scherpe prijs en ook de installatie liep als een zonnetje.

Familie Prins

Het begon met goed adviesgesprek. De monteurs kwamen op de afgesproken dag en tijd, werkten netjes en vakkundig en alles is weer netjes achtergelaten.
Ook de BTW teruggave is door hen...
Ook de BTW teruggave is door hen kosteloos verzorgd. Al met al erg tevreden!

Harry

Geweldig! De heren kwamen s'morgens om 8.00 bij me aan huis en binnen 4 uur lagen er 12 panelen kaarsrecht op mijn dak. Vriendelijke mannen, en harde werkers! Toen ze aangaven ook laadpalen deden... Geweldig! De heren kwamen s'morgens om 8.00 bij me aan huis en binnen 4 uur lagen er 12 panelen kaarsrecht op mijn dak. Vriendelijke mannen, en harde werkers! Toen ze aangaven ook laadpalen deden hebben ze die de volgende dag gemonteerd voor mijn nieuw aangeschafte Kona. De aanpassing in de meterkast was zo gepiept door Bart! Wat een vakman!

Kampri Keukens

EDIT heeft een bij ons op de zaak een schitterend project opgeleverd. De 210 panelen zorgen ervoor dat wij 0 op de meter hebben. Hebben eerst deskundig en eerlijk advies gekregen en daarbij een... EDIT heeft een bij ons op de zaak een schitterend project opgeleverd. De 210 panelen zorgen ervoor dat wij 0 op de meter hebben. Hebben eerst deskundig en eerlijk advies gekregen en daarbij een scherpe offerte. De monteurs van EDIT gaan zeer professioneel te werk. We zijn er echt blij mee!