Paul Reijntjens

Snelle reacties, zeer goed advies en keurige afwerking

Hilly Pontfoort

Een geweldig bedrijf met zeer vriendelijke instalateurs. Voor de installatie een huisbezoek gehad, met een duidelijke uitleg...dus een zeer tevreden klant.

Hans Hollegien

We waren aangenaam verrast hoe EDIT het installeren van de zonnepanelen heeft verzorgd. Alle vragen die we hadden werden duidelijk en professioneel beantwoord. Na inmeten van het dakoppervlak kon... We waren aangenaam verrast hoe EDIT het installeren van de zonnepanelen heeft verzorgd. Alle vragen die we hadden werden duidelijk en professioneel beantwoord. Na inmeten van het dakoppervlak kon het legplan voor de zonnepanelen nog geoptimaliseerd worden door panelen met een iets andere afmeting en hogere opbrengst te plaatsen. Alles is netjes en volgens afspraak geplaatst. We zijn dus zeer tevreden hoe een en ander is verlopen.

Daan van der Horst

Vriendelijke verkoper en vriendelijke installateurs. Daarnaast doen ze hun werk ook gewoon erg goed. Installatiedatum netjes in overleg bepaald (3 dagen na aankoop van de woning konden ze gelijk... Vriendelijke verkoper en vriendelijke installateurs. Daarnaast doen ze hun werk ook gewoon erg goed. Installatiedatum netjes in overleg bepaald (3 dagen na aankoop van de woning konden ze gelijk komen installeren)
Op de installatiedag bleek helaas de elektromonteur ziek te zijn, maar zijn ze alsnog al het mechanisch werk komen doen en is in goed overleg het dak lekker vol met zonnepanelen gelegd.
Een paar dagen later kwam de elektromonteur alsnog en heeft heel netjes het binnendeel afgewerkt.
In het kort kan ik niks anders zeggen dat die een vriendelijk, vertrouwelijk, vakkundig en professioneel bedrijf is.

Bastiaan

Super! Snel, net en heel klantvriendelijk echter eveneens zeer professioneel.

Fam. Laarman

Van A tot Z in de puntjes geregeld.

Rhz

Top bedrijf, goede service en een snelle installatie! zeker een aanrader.

Rens

Prima geholpen en top service!

Marcel

Zeer tevreden.

T. van Assen

Snelle reaktie op mijn offerte aanvraag, snelle levering, goed geplaatst, alles in overleg met de klant.