Ton

Vooraf goed geadviseerd, deskundige monteurs en vriendelijke binnendienst.

Krijgsman

Meerder bedrijven op de koffie gehad voor zonnepanelen maar nooit echt advies gehad. Met deze partij meerder gesprekken gevoerd over hoe ik het beste kon verduurzamen en wat het beste in onze... Meerder bedrijven op de koffie gehad voor zonnepanelen maar nooit echt advies gehad. Met deze partij meerder gesprekken gevoerd over hoe ik het beste kon verduurzamen en wat het beste in onze situatie paste. In de gesprekken hebben ze mij oprecht het gevoel gegeven dat ze actief wilden meedenken ipv zoveel mogelijk verkopen. Panelen liggen er nu ruim een maand op en ik ben zeer content met het resultaat. Top bedrijf met vriendelijke en deskundige medewerkers. Zeker een aanrader.

Willem

Onlangs een laadpaal gekocht bij deze firma, vooraf goed ingelicht over de verschillende merken en type palen. Altijd gedacht dat elke laadpaal het zelfde was en deed maar blijkt in de praktijk toch... Onlangs een laadpaal gekocht bij deze firma, vooraf goed ingelicht over de verschillende merken en type palen. Altijd gedacht dat elke laadpaal het zelfde was en deed maar blijkt in de praktijk toch net iets anders. Van het moment van opdracht tot aan montage was tot in de puntjes geregeld. Zeker een aanrader !

Micah

Goede snelle service

Nienke van eijk

Wat een vriendelijke mensen! Vanaf het moment van planning met Maaike. Tot aan installatie met Melcher en Dirk-Jan wat een geweldig bedrijf! Bedankt

Wim

Een goed advies en de installatie is ook keurig geplaatst!

Autoglas Vriend - Vriend Automotive

Vooraf duidelijke informatie over het product en de verwachtingen.
Afspraken worden stipt nagekomen en de werkzaamheden vinden professioneel en zorgvuldig plaats.

Barend

Goed bedrijf, ze komen netjes hun afspraken na en denken met je mee. Installatie keurig verzorgd en goed afgeleverd. Erg tevreden mee.