Wimmie bouma

Netjes vriendelijk 1 woord Super!!

Reactie EDIT B.V.:

Bedankt voor deze positieve feedback wordt zeer gewaardeerd. Heel veel plezier van uw aangeschafte installatie.

Stijn

Uitstekende service

Rudy

Snelle plaatsing, zowel van opdracht naar datum van plaatsen, als de plaatsing op de dag zelf. Professionele en vriendelijke medewerkers, met prima uitleg. Heel tevreden.

Danielle De Haes

Professioneel, zeer vriendelijk, snel en betrouwbaar!

Jaap van de Vliert

In februari 2023 zijn er 24 zonnepanelen geplaatst bij onze woning. De installatie is perfect volgens afspraak gelopen. Alle vragen werden perfect beantwoord. Klasse. In september vond ik de panelen... In februari 2023 zijn er 24 zonnepanelen geplaatst bij onze woning. De installatie is perfect volgens afspraak gelopen. Alle vragen werden perfect beantwoord. Klasse. In september vond ik de panelen nog iets beter neergelegd konden worden. Een telefoontje was voldoende om binnen een week het kleine mankement perfect op te lossen. Grote klasse. Dank.

B Bartlett

Snel en goed

Guy van den Hazel

Zeer prettig!

Auto Siero

Goede afspraken.
Snelle levering en plaatsing van panelen, bekabeling en installatie omvormer.
De monteurs leverden prima werk en denken mee.
Goede keuze!

Sven Kuster

Goede advisering en snelle service

Meijer

Super handig en erg vriendelijk