Eddy's

Bradley

Het is echt een geweldig bedrijf ik heb bijna al me kleding hier vandaan en ik ga zeker vaker dingen bestellen.

Reactie Eddy's:

Wij zijn ook super blij met jou Bradley! Veel plezier met je aankopen :)

Lot

Wat een leuke winkel :) En heel aardig personeel, je wordt er netjes geholpen. Een aanrader als je in Eindhoven bent om hier dan zeker even te gaan shoppen!

Reactie Eddy's:

Leuk dat je graag langs komt in de winkel! Wij staan met open armen voor je klaar. Tot snel.

Yang

Met een bestelling van Eddy’s, kan je alle kanten op. Producten altijd netjes ingepakt, word goed geïnformeerd over de levering en niet te vergeten snel geleverd!

Reactie Eddy's:

Hi Yang! Bedankt voor je bestelling en deze mooie waardering. We willen jou ervaring natuurlijk upgraden naar een 10! Wat kunnen we doen om dit te bereiken? Lezen het graag. Veel plezier met je... Hi Yang! Bedankt voor je bestelling en deze mooie waardering. We willen jou ervaring natuurlijk upgraden naar een 10! Wat kunnen we doen om dit te bereiken? Lezen het graag. Veel plezier met je items en een hele fijne dag gewenst.

Marnix van den Hoek

Ik had een x een trui besteld, en ik moet je zeggen wat een top site is dit zeg alles gaat lekker snel en werkt goed. En het belangrijkste de levering die was top de volgende dag al in huis wat wil... Ik had een x een trui besteld, en ik moet je zeggen wat een top site is dit zeg alles gaat lekker snel en werkt goed. En het belangrijkste de levering die was top de volgende dag al in huis wat wil je nog meer. Al met al een top site

Reactie Eddy's:

Hi Marnix, super fijn om te lezen dat je een fijne winkel ervaring hebt gehad. Heel veel plezier met je trui!

Alicia

Leuke winkel! Werd er goed geholpen door de vriendelijke medewerker. Wat ik uit het rek had gepakt, werd achter ‘nieuw’ in verpakking gehaald. Dat is ook wel een fijn idee. Leuke outfits voor onze... Leuke winkel! Werd er goed geholpen door de vriendelijke medewerker. Wat ik uit het rek had gepakt, werd achter ‘nieuw’ in verpakking gehaald. Dat is ook wel een fijn idee. Leuke outfits voor onze zoons gekocht.

Reactie Eddy's:

Hi Alicia, leuk dat je voor jullie zoons bent geweest! Heel veel plezier met de Black Bananas outfits voor hen en hopelijk tot snel!

Danielle

Mooie kleding en super surfers

Dylano van de Vin

Always ready to shop by Eddy's!!!

Reactie Eddy's:

Yes! Altijd welkom om gezellig langs te komen Dylano!

Jan Willem Verhoog

Mooie producten, snelle levering, prima after sale

Els Kuperus

Super klantgericht