Mike Snepvangers

Prima product en vlotte service

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had me al op de website georiënteerd, maar heb daarna nog even gebeld voor advies. Dat verliep uitstekend, complimenten. Daarna online de order geplaatst en de volgende dag in huis.

B W J Appel

Prima product!

Positieve werk ervaring met het werken met de RollerMouseFree3

Joris van Schie

Beschrijf hier uw ervaring

Groot en specifiek assortiment waardoor ik hier precies het product vond wat ik zocht.

Lisette van Aalten / Bedrijf: Barry Emons Aangepast Spelmateriaal B.V.

Ik ben zeer tevreden over de service en de snelle levering

onze bestelling was de 1e keer, maar zeker voor herhaling vatbaar

Jörgen Fabrie

Goede en snelle levering

Zeer snelle levering

Nvt

Jan Huizinga

Onderdeel goed ontvangen.

Beschrijf hier uw ervaring

Als verkoopbedrijf mag de telefoon voor goede service maar 2 x overgaan om de nieuwe klant te spreken en de mail goed en dagelijks te controleren op berichten. zodat vlotte afhandeling mogelijk is.

zie boven

Anon

EASY CPU HOUDER: Duur & Slechte kwaliteit.

Beschrijf hier uw ervaring

Toebehoren zoals schroeven zijn van slechte kwaliteit.
Toebehoren zoals schroeven zijn van slechte kwaliteit.
Als je de schroeven er een maal in en uit draait, is de kop van de schroef helemaal stuk. Voor zulke prijs verwacht je minstens toch kwaliteitsvolle montage toebehoren.

Niet besparen op montage toebehoren.

Melissa Thierie

Ruime keuze aan ergonomisch kantoormateriaal

Hanne-Miek Stiekema

Mooie standaard, snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

de standaard os mooi en heeft veel opties. Graag had ik willen weten vooraf dat de beperking zat in mijn laptop. Mijn laptop kan niet verder open waardoor ik de standaard niet optimaal kan gebruiken... de standaard os mooi en heeft veel opties. Graag had ik willen weten vooraf dat de beperking zat in mijn laptop. Mijn laptop kan niet verder open waardoor ik de standaard niet optimaal kan gebruiken in hoogte.

in het gebruiksgemak van de standaard ook de beperking van een laptop meenemen. het is jammer dat de standaard nu niet optimaal gebruikt kan worden.

Susanne Conradi

Snel geleverd maar product niet zoals omschreven

Beschrijf hier uw ervaring

Na een zoektocht naar de beste voetensteun hier uitgekomen, voor de lage prijs en duidelijke informatie. Helaas bleek de informatie niet te kloppen en kan deze voetensteun niet in verschillende... Na een zoektocht naar de beste voetensteun hier uitgekomen, voor de lage prijs en duidelijke informatie. Helaas bleek de informatie niet te kloppen en kan deze voetensteun niet in verschillende hoogtes zoals beloofd. Echter blijkt het op de juiste hoogte te zijn en is dit daarom minder een probleem dan van tevoren gedacht. Wel vind ik de voetensteun alsnog duur voor het materiaal en zal ik deze niet aanraden. De levering was wel super snel en netjes.

Kloppende informatie op de website vermelden