Slechte communicatie! En veel klachten van klanten, omdat er meestal personeelworden aangeboden van vreemde origine!en alleen Franstalig of Engels spreken.
Die hun cultuur, en wijze van manier...
Die hun cultuur, en wijze van manier toepassen...niet proper dus!

Easylife Oostduinkerke

Absoluut niet meer, was jaren en jaren klant, had lange tijd goede poetshulpen. Door verhuis is poetshulp die al 6 jaar kwam gestopt. Sindsdien kommer en kwel. Oorzaak: poetshulp die zeer... Absoluut niet meer, was jaren en jaren klant, had lange tijd goede poetshulpen. Door verhuis is poetshulp die al 6 jaar kwam gestopt. Sindsdien kommer en kwel. Oorzaak: poetshulp die zeer gebrekkig Nederlands sprak. Rijkelijk te laat kwam die ene keer dat ze erin slaagde om uberhaupt te komen. Mijn huiskamer was om zeep letterlijk en figuurlijk. Verder steeds SMSte en andere dagen voorstelde ?????
Verantwoordelijke kantoor is een zeer belerend persoon, heb getracht in dialoog te gaan. Maar zij leerde tijdens haar opleiding kennelijk slecht 1 zin van buiten, die ze in den treure herhaalde !!! mijn tip : luisteren en dialoog.
Jarenlange klanten behandel je met respect. Ik verbrak contract.

Wilrijk

NIET! Door de ontzettend slechte communicatie: niet verwittigen dat mijn huishoudhulp stopt (zelfs niet nadat ze al de laatste x bij mij is geweest en het me zelf vertelde), niet verwittigen dat ze... NIET! Door de ontzettend slechte communicatie: niet verwittigen dat mijn huishoudhulp stopt (zelfs niet nadat ze al de laatste x bij mij is geweest en het me zelf vertelde), niet verwittigen dat ze niet komt (terwijl ik weet dat het geen onverwachtecafwezigheid was), niet reageren op mijn uitdrukkelijke vraag om ook iets te laten weten wanneer er geen vervanging nodig is. Ik wou huishoudhulp om wat stress te verminderen, maar door de slechte service heb ik meer stress omdat ik op het laatste moment toch alles zelf moet doen! Als ik er zelf niet achter hoorde, wist ik van niets!
Over mijn huishoudhulpen op zich was ik wel tevreden, die deden hun werk grondig en waren altijd vriendelijk en correct.

En ik hoop dat ook deze recensie gepubliceerd zal worden, want enkel de positieve dingen posten is misleiding van eventuele nieuwe klanten...

Met welk kantoor heeft u gewerkt?

Easylife hasselt - contactpersoon was Carina (denk ik)

Van Acker

Het strijkatelier werd zonder enige vorm van deftige mededeling plotseling opgedoekt. Enkel een klein papiertje aan de muur (zou er volgens die zeer onvriendelijk vrouw al 2 maand hangen), dat ik... Het strijkatelier werd zonder enige vorm van deftige mededeling plotseling opgedoekt. Enkel een klein papiertje aan de muur (zou er volgens die zeer onvriendelijk vrouw al 2 maand hangen), dat ik nooit heb zien hangen, zoals ik reeds zei werd ik daar zeer onvriendelijk behandeld door een personeelslid. Nu moet ik km gaan rijden want in de andere kantoren zou ik nog wel mijn strijk weg kunnen doen. Voel mij in de zak gezet want had nog wel een tegoed van punten.

Schilde

Laura

De ‘poetshulp’ die kwam kon met moeite Nederlands, stonk, luisterde niet, zuchtte toen ik iets vroeg.. verzette al mijn spullen als hij al iets afgekuist had.. liet al mijn lichten branden (ik was... De ‘poetshulp’ die kwam kon met moeite Nederlands, stonk, luisterde niet, zuchtte toen ik iets vroeg.. verzette al mijn spullen als hij al iets afgekuist had.. liet al mijn lichten branden (ik was niet thuis toen hij bezig was), verschrikte mijn kat die ik nadien heb mogen zoeken, ontregelde mijn tv,... merendeel was nog vuil, toen ik er hem over aansprak viel hij dan nog eens compleet uit de lucht.. mijn haar staat nog recht als ik er weer aan denk!! Dus NEEN, ik wil nooit meer iemand van ‘easylife’ bij mij thuis. Want het maakt je leven alleen moeilijker!!

Roeselare

Raedts

Waarom ik easy life Hasselt NIET zou aanbevelen. Ik had problemen met de poetshulp, te laat komen, instructies negeren, enz. Vorige week vroeg de poetshulp om te komen om 11 u ipv om 9u. Ik stemde... Waarom ik easy life Hasselt NIET zou aanbevelen. Ik had problemen met de poetshulp, te laat komen, instructies negeren, enz. Vorige week vroeg de poetshulp om te komen om 11 u ipv om 9u. Ik stemde toe en zei dat het op een kwartiertje niet stak. Zij kwam aan om 11u40 en bleef dan tot 12u50 in haar auto zitten telefoneren. Toen ik het bureau in Hasselt belde, werd ik zeer onbeschoft geantwoord, dat ik toch die 3 uren zou moeten betalen. Later praatte ik het met de poetshulp uit. Vandaag echter, ontving ik een mail van easylife Hasselt dat de samenwerking met de poetshulp zou stopgezet worden. Een telefoontje naar het bureau, leverde nog meer onbegrip op. Zij gingen zelfs zo ver, te dreigen dat ik de prestatie van 3 uren zou moeten betalen omdat zij hun maandafrekening dezelfde dag (31/05/2019) al gemaakt hadden. De poetshulp heeft NIETS gepresteerd. Moet ik echt betalen omdat madame uren zit te bellen?

Easylife Hasseld

Langers

Op de tijd dat we bij jullie klant zijn (een schamele 6 maand), hebben we meer niemand weten opdagen dan wel. De 6 verschillende poetsvrouwen die er dan af en toe zijn doorgekomen, waren of nooit op... Op de tijd dat we bij jullie klant zijn (een schamele 6 maand), hebben we meer niemand weten opdagen dan wel. De 6 verschillende poetsvrouwen die er dan af en toe zijn doorgekomen, waren of nooit op tijd, maakten spullen kapot of liepen er de kantjes vanaf.

Schilde

Ik heb 3 jaar geleden met poetshulpen van Easylife Berchem gewerkt. Er is mij toen een voormalige Russische ballerina gestuurd die totaal geen poetsopleiding heeft gehad. Bv. de aftrekker met het... Ik heb 3 jaar geleden met poetshulpen van Easylife Berchem gewerkt. Er is mij toen een voormalige Russische ballerina gestuurd die totaal geen poetsopleiding heeft gehad. Bv. de aftrekker met het metaal naar onder gebruiken i.p.v. het rubber. Resultaat: scharren op de vloeren. Deze persoon heeft ook met een lekkende Javelfles op de parket doorheen gans mijn appartement gewandeld. Ik stond er zelf bij. Toen ik de schade zag, en haar hierop aansprak, kon ze niet anders dan toegeven.
Ik heb toen vervolgens naar Easylife Berchem gebeld met deze melding, opdat dit aan de verzekering zou gemeld worden.
Blijkbaar ontkende de schoonmaakster toen de feiten. EasyLife Berchem heeft toen geen enkele moeite gedaan om de verzekering te contacteren, gezien de opstelling van een verzekeringsdossier niet mogelijk is indien de schoonmaakster dit ontkent. Er heeft ook niemand van EasyLife de moeite gedaan om bij mij thuis de schade op te meten. Ik heb dus zelf de verzekeringsmaatschappij Van EasyLife gecontacteerd, er werd mij toen gemeld dat het ontkennen van schade door de schoonmaakster zeer regelmatig gebeurt. EasyLife neemt hier geen enkele verantwoordelijkheid op, door ter plaatse bij de klant te gaan en de feiten na te kijken. De schoonmaakster wordt op haar leugens geloofd en de klant blijft in de kou staan. Ik had de parket net laten vernieuwen, en daardoor had ik gedateerde voor - en na - foto' s van de aangebrachte schade aan de parket. Door deze gestaafde bewijzen is er enkel door mijn contactopname door de verzekering van EasyLife toch een expert aangesteld. Deze persoon heeft de schade opgemeten, en een dossier voor mij opgesteld. EasyLife heeft mij als klant hierbij totaal niet geholpen. Ik heb zelf het initiatief moeten nemen om de verzekering te contacteren en te overtuigen van de schade aangebracht door de schoonmaakster. Uiteindelijk heb ik ongeveer 12 maanden moeten wachten voor de uitbetaling van de aangebrachte schade. Hierbij dient ook nog eens rekening gehouden te worden met het feit dat EasyLife de klant een franchise vraagt van 250 €, schade die dus is aangebracht door hun schoonmaaksters. Ongelooflijk! Er zijn weinig bedrijven die niet achter hun klanten staan. Easylife heeft op dit gebied echt wel de hoofdvogel afgeschoten!

Easylife Berchem.

Davy Derison

Zeer onprofessioneel kantoor in Hasselt.
Veel beloven en nooit hun afspraken nakomen.
Zeer onprofessioneel kantoor in Hasselt.
Veel beloven en nooit hun afspraken nakomen.
7 maanden moete wa jten op een schadedossier om dan te horen dat ze niet vergoeden nadat een huishoudhulp haar sleutel niet binnengebracht heeft. Ik heb een nieuw veiligheidsslot moeten laten plaatsen en nieuwe sleutels aan alle hulpen moeten bezorgen. Ik ben invalide en ben afhankelijk van dergelijke hulp.
Ook vervangingen waren steeds een ramp.
Na een jaar klant geweest te zijn is het voor mij genoeg geweest.

Hasselt

Er komt al 4 weken geen poetshulp meer, geen opvolging van de firma