Nog voor de samenwerking effectief begon was de opvolging niet zoals het hoort. De poetsvrouw zou mij me contacteren voor een kennismaking maar heeft dit nooit gedaan. Na een telefoontje naar het... Nog voor de samenwerking effectief begon was de opvolging niet zoals het hoort. De poetsvrouw zou mij me contacteren voor een kennismaking maar heeft dit nooit gedaan. Na een telefoontje naar het kantoor verzekerde men me dat dit een misverstand was en dat de poetsvrouw de week nadien wel zou bellen. Helaas is dit nooit gebeurd. Kortom: zeer slechte opvolging van het kantoor.

Hasselt

Tot nu toe zal ik dat niet doen, want op mijn vraag is nog geen antwoord gekomen. Enkel een telefonisch contact om mijn vraag meer op punt te stellen.

Met welk kantoor heeft u gewerkt?

Weet ik niet. Aanvraag online ingediend en de dag nadien telefonisch contact gehad.

Men stelt een vragenlijst op er wordt op geantwoord en dan stuurde men een mail terug die niet beantwoord met de vragenlijst!

Malle

Snelle afhandeling van mijn dossier.

Hasselt

Ik werd de dag zelf nog opgebeld en de dag daarna werd een poetsvrouw voorgesteld.

Wilrijk

Goeie en snelle service, vriendelijke contactpersoon!

Easy life Kontich

Geen enkele reactie (mail of telefoon) ontvangen na onze aanvraag via de site welke na 48h zou beantwoord worden.

Kontich

Jurgen De Maeyer

Zeer snel geholpen met het vinden van een poetshulp

Londerzeel

Belofte om binnen 48u contact op te nemen. Na 1 week nog altijd geen respons.

Borsbeek

Geen antwoord gekregen!