Ik heb 3 jaar geleden met poetshulpen van Easylife Berchem gewerkt. Er is mij toen een voormalige Russische ballerina gestuurd die totaal geen poetsopleiding heeft gehad. Bv. de aftrekker met het metaal naar onder gebruiken i.p.v. het rubber. Resultaat: scharren op de vloeren. Deze persoon heeft ook met een lekkende Javelfles op de parket doorheen gans mijn appartement gewandeld. Ik stond er zelf bij. Toen ik de schade zag, en haar hierop aansprak, kon ze niet anders dan toegeven.
Ik heb toen vervolgens naar Easylife Berchem gebeld met deze melding, opdat dit aan de verzekering zou gemeld worden.
Blijkbaar ontkende de schoonmaakster toen de feiten. EasyLife Berchem heeft toen geen enkele moeite gedaan om de verzekering te contacteren, gezien de opstelling van een verzekeringsdossier niet mogelijk is indien de schoonmaakster dit ontkent. Er heeft ook niemand van EasyLife de moeite gedaan om bij mij thuis de schade op te meten. Ik heb dus zelf de verzekeringsmaatschappij Van EasyLife gecontacteerd, er werd mij toen gemeld dat het ontkennen van schade door de schoonmaakster zeer regelmatig gebeurt. EasyLife neemt hier geen enkele verantwoordelijkheid op, door ter plaatse bij de klant te gaan en de feiten na te kijken. De schoonmaakster wordt op haar leugens geloofd en de klant blijft in de kou staan. Ik had de parket net laten vernieuwen, en daardoor had ik gedateerde voor - en na - foto' s van de aangebrachte schade aan de parket. Door deze gestaafde bewijzen is er enkel door mijn contactopname door de verzekering van EasyLife toch een expert aangesteld. Deze persoon heeft de schade opgemeten, en een dossier voor mij opgesteld. EasyLife heeft mij als klant hierbij totaal niet geholpen. Ik heb zelf het initiatief moeten nemen om de verzekering te contacteren en te overtuigen van de schade aangebracht door de schoonmaakster. Uiteindelijk heb ik ongeveer 12 maanden moeten wachten voor de uitbetaling van de aangebrachte schade. Hierbij dient ook nog eens rekening gehouden te worden met het feit dat EasyLife de klant een franchise vraagt van 250 €, schade die dus is aangebracht door hun schoonmaaksters. Ongelooflijk! Er zijn weinig bedrijven die niet achter hun klanten staan. Easylife heeft op dit gebied echt wel de hoofdvogel afgeschoten!

Met welk kantoor heeft u gewerkt?

Easylife Berchem.

Score voor Easy Life: 0.5/5