Sulejmani

Goede klant contact je wordt snel geholpen. Een aanrader

Peter

Heel eenvoudig en prettig. Zou fijn zijn een melding te ontvangen als de accu vol is.

Oscar Den hartog

Snelle levering van Laadpas. Top!

M vN

Lastig op te zeggen

Reactie E-Flux by Road:

Hi,
Hi,
Wat vervelend dat je het lastig vindt om op te zeggen. We vinden het altijd jammer om onze klanten te zien gaan, maar we willen het ook niet te moeilijk maken. Je kunt je abonnement daarom eenvoudig opzeggen door het formulier in te vullen op onze website op deze pagina: https://www.e-flux.io/nl/opzegging/. Mijn collega's zullen vervolgens de opzegging verwerken en je hiervan op de hoogte stellen via de mail.
Kirsten van den Brink
Team E-Flux

Jaco

Duidelijke en handige app. Voor vragen krijg je een snelle reactie via de chat
Ook op mails wordt snel gereageerd
De pas werkt perfect het is een eenvoudige instructie.

Ingrid van der Blij

Werkt zoals 't moet

Okansky

Hey esmee, ik ben zeker tevreden ! Jaa soms werkt een laadpaal niet dan zoek ik een ander, maar zeker aanrader!

Henk Drongelen, Van

De bedragen van 0,33 cent kloppen niet! Opgeladen bij E-Flux laadpaal de afrekening was aanmerkelijk hoger 0,40 ct ex btw!

Reactie E-Flux by Road:

Beste Henk,
Wat vervelend dat dit niet juist is gecommuniceerd. Om in de toekomst te voorkomen dat weer kan gebeuren heb ik de prijzen nagekeken en die staan correct in de app.
Met...
Beste Henk,
Kirsten van Brink
E-Flux

Gygovat

Nieuw laadstation aan de klaverblad straat in Lummen -BE. 6 aansluitingen, 0 wagens. Eerst geprobeerd met mijn Luminus RFID token, werkt overal in Europa maar niet in Lummen bij E-flux. Dan maar een... Nieuw laadstation aan de klaverblad straat in Lummen -BE. 6 aansluitingen, 0 wagens. Eerst geprobeerd met mijn Luminus RFID token, werkt overal in Europa maar niet in Lummen bij E-flux. Dan maar een account aangemaakt, om dan eindelijk te connecteren met de laadpaal...die door het systeem onvindbaar is. Ok rustig blijven dan de app gedownload om te proberen via de stickercode te scannen....lukt ook niet (QR-code functionaliteit is nog niet gereed). Via helpdesk iemand proberen te bellen, lukt niet, je moet inloggen met je pasnummer...die je niet hebt. Tja always look on the bright side of life. Was niet eenvoudig deze morgen.

Klaas

1 pas voor veel oplaadpunten