Alida

E-bikez geeft nu de service waar ze voor staan

Beschrijf hier uw ervaring

Spark de Luxe gekocht in aug 2015. Het paneel van de display viel eraf in dec 2017. Dit is een los bedieningspaneel die op het stuur zit met een elastiekje. Elastiekje werd opgestuurd en hoera ! een reserve elastiekje kreeg ik ook. Geen woord over het feit dat er een andere display op deze fiets hoort. Ik had wel gezien op de website en in het boekje dat er een andere display op zat maar niet verder over nagedacht.
1 dec 2018 is de ondersteuning uitgevallen. Mail gestuurd naar E-bikez. Door vakantie van mijzelf en sluiting van E-bikez met de feestdagen heb ik begin jan 2019 fietsenmaker via Fietsned besteld. 5 januari is de fiets opgehaald en staat nu nog steeds bij de fietsenmaker van Fietsned. Fietsenmaker kan de fiets niet maken en roept dat E-bikez geen juiste materialen heeft gestuurd. E-bikez wil wel komen maar rekent hier veel geld voor en wil ook geen compensatie geven. Mailtjes gaan alleen maar over "jammer voor u en uw garantie is verlopen". Wat voel je je als klant bedonderd!! Zowel door Fietsned en E-bikez. Weet niet meer wat ik moet doen. Heb geen zin om de kosten en van E-bikez en van de fietsned fietsenmaker te betalen.
Wordt vervolgd!!!

E-Bikez heeft snel gereageerd en de fiets opgehaald bij de fietsenmaker. Mijn fiets is gerepareerd en thuis bezorgd binnen een week. Alleen materiaal betaald. Ben weer een tevreden klant.

Score voor E-bikez.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: