Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Sammy

DutchWebDesign is erg ruimdenkend, werken snel en leveren mooi professioneel maatwerk.

Weten de wensen van de klant creatief om te zetten in een uiteindelijk mooi professioneel product. Tanja Smulders is een zeer sterke projectleider en zorgde voor een fijne en sterke communicatie.

Aan het begin van het proces mag er echt duidelijk en uitgebreid besproken worden met de klant wat er allemaal nodig is om het uiteindelijke doel te behalen. Dit om te voorkomen dat er onderdelen... Aan het begin van het proces mag er echt duidelijk en uitgebreid besproken worden met de klant wat er allemaal nodig is om het uiteindelijke doel te behalen. Dit om te voorkomen dat er onderdelen aan het eind van het proces missen.

Dutch AGRO SOLUTIONS

Adequaat, nauwkeurig, vriendelijk & behulpzaam

Vriendelijk en behulpzaam

De communicatie in de startfase was niet goed, dit is later door Maxime en Thomas ruimschoots goedgemaakt.

Yoram

Prettige samenwerking met erg goede specialisten per vakgebied!

Maatwerk oplossingen

De klant nog meer meenemen in het proces!

WSB - WAGNER Shop

Positief! Luisterend oor, meedenkend en goed resultaat.

Goede projectleidster, die de lijntjes intern goed kent. Zij kan goed verwoorden wat de klant nodig heeft en dit vertalen naar de developers.

Iets minder verantwoordelijkheid bij de klant leggen. De klant is nieuw in zo'n wereld, dus kent binnen de ICT niet oorzaak/gevolg.

TUBES

Dutch Web Design heeft ons ondersteund met het bouwen van de frontend voor onze webshop. We zijn erg tevreden over de samenwerking en professionele krachten.

De communicatie verliep erg soepel en snel waardoor we al snel een oplevering konden realiseren.

De offerte is gebaseerd op basis van schatting van het aantal uren. Achteraf lijkt de offerte / factuur niet te worden bijgesteld als het minder uren zijn maar wel als het meer uren zijn. Wellicht... De offerte is gebaseerd op basis van schatting van het aantal uren. Achteraf lijkt de offerte / factuur niet te worden bijgesteld als het minder uren zijn maar wel als het meer uren zijn. Wellicht is dit een leerpunt tenzij het een fixed fee is natuurlijk.

CBK Zuidoost

Ik heb heel prettig samengewerkt met de verschillende mensen van Dutch Web Design. Ze dachten mee, kwamen met goede adviezen en oplossingen, waardoor we nu een hele, mooie overzichtelijke website... Ik heb heel prettig samengewerkt met de verschillende mensen van Dutch Web Design. Ze dachten mee, kwamen met goede adviezen en oplossingen, waardoor we nu een hele, mooie overzichtelijke website hebben. Wij zijn heel tevreden!

sparringspartners en niet te beroerd om dat extra stapje te doen.

Bij de start van het project was het ons niet duidelijk dat we al daadwerkelijk gestart waren. Dit had beter gecommuniceerd kunnen worden.

Jacques de Kort

Plezierige samenwerking vakundig advies.

Plezierige samenwerking vakundig advies werkzaamheden worden volgens planning uitgvoed en opgeleverd

Alsjeblieft stoppen met apothekers rekeningen waarop werkzaamheden/telefoontjes van 8 minunten in rekening worden gebracht.

Noor / Prins Autogassystemen B.V.

Project soepel gestart, maar na verloop van tijd ging het minder soepel. In het begin goed advies gekregen en het idee dat onze wensen duidelijk waren. Helaas door verschillende redenen hebben we... Project soepel gestart, maar na verloop van tijd ging het minder soepel. In het begin goed advies gekregen en het idee dat onze wensen duidelijk waren. Helaas door verschillende redenen hebben we meerdere dingen vaker dan twee keer moeten uitleggen (in beginfase, aan de nieuwe projectleider, aan de developer). Vertrouwen werd daardoor wat minder, maar team van DWD heeft kei hard gewerkt om het wel allemaal te realiseren. Projectmanagement heeft zeker ook voor een (te) groot deel bij Prins gelegen, maar samen hebben we wel bereikt wat we wilden. De medewerkers zijn flexibel, denken mee en willen ook gaan voor het beste resultaat. Een fase 2 was nodig omdat we niet alles in één keer bij de livegang mee konden nemen.

Bereidwilligheid
Inzet
Meedenken

Interne communicatie
Betere inschatting van uren vooraf zodat je daar niet zo extreem in uitloopt.

Robin Hendriks / Hobrand

Wij zijn vanaf februari de samenwerking aangegaan met DWD, waarbij wij door de gevoerde gesprekken het idee hadden dat het bedrijf goed past bij onze cultuur en werkwijze en alle vertrouwen hadden... Wij zijn vanaf februari de samenwerking aangegaan met DWD, waarbij wij door de gevoerde gesprekken het idee hadden dat het bedrijf goed past bij onze cultuur en werkwijze en alle vertrouwen hadden in de juiste oplossingen voor onze vraagstukken.
We zijn nu dan ook in de eindfase van het eerste grote project en we zijn ook blij dat de geschetste verwachting hierin ook klopt. Ik ervaar de samenwerking als zeer prettig, de korte lijnen en het mee denken over oplossingen op maat is voor ons belangrijk en dit bevalt prima. Ik verwacht dan ook dat we hiermee een partner hebben voor lange termijn die ons op het gebied van onze websites goed kan helpen waardoor wij met het bedrijf hier ook een verbeterslag in kunnen blijven maken.

Goed georganiseerd met diverse specialisten in huis (en voor groot deel ook in NL), hierdoor kan de klant snel geholpen worden

In beginfase zo goed mogelijk wensen van klant begrijpen en duidelijk het resultaat kunnen schetsen (zowel front als back end in het geval van migratie). Dit is vaak ook het moeilijkste deel van dit... In beginfase zo goed mogelijk wensen van klant begrijpen en duidelijk het resultaat kunnen schetsen (zowel front als back end in het geval van migratie). Dit is vaak ook het moeilijkste deel van dit soort projecten. Wij hebben met 1 sprint in het begin dan ook een aantal dingen over het hoofd gezien, en in sommige gevallen was de verwachting anders dan het resultaat. Wellicht kan dit met tussentijdse sprints bijgestuurd worden. In ons geval was het door de corona maatregelen ook lastiger om dit te realiseren.

Over-Y College Amsterdam Noord

Heldere (proces) lijnen, afgebakend in herkenbare project onderdelen. Gebruik van Monday als communicatie platform was even wennen en soms niet altijd effectief gebleken voor ons.

afbakening in herkenbare onderdelen, bereikbaarheid en respons op vragen of opmerkingen is ruim voldoende.

Gebruik van Monday voelt als een "moetje" naast de eigen email en telefoon. Heeft meer te maken met de gewenning en manier van werken.