Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

DataByte

Zeer fijne samenwerking met Dutchwebdesign.nl. Duidelijke afspraken, geen poespas en een prachtige site als eindresultaat.

Duidelijke taal, goede communicatie, to the point, eerlijk.

Janneke Leenders

Korte lijnen, snelle acties, geen poespas en doen wat ze zeggen... De afgelopen jaren heeft DWD diverse, complexe websites gemaakt voor mijn vorige werkgever. Het te bewandelen tijdspad was vaak op... Korte lijnen, snelle acties, geen poespas en doen wat ze zeggen... De afgelopen jaren heeft DWD diverse, complexe websites gemaakt voor mijn vorige werkgever. Het te bewandelen tijdspad was vaak op het scherpst van de snede (door ons toedoen), maar de projecten zijn telkens op tijd en naar volle tevredenheid afgerond.

Stichting ZAAM

Erg fijn team om mee samen te werken. Ze luisteren goed naar wat de klant wilt en denken mee in oplossingen en niet in problemen. Als iets technisch niet mogelijk is of een kleurencombinatie pakt... Erg fijn team om mee samen te werken. Ze luisteren goed naar wat de klant wilt en denken mee in oplossingen en niet in problemen. Als iets technisch niet mogelijk is of een kleurencombinatie pakt niet mooi uit dan zullen zij dat eerlijk aangeven.

Contactpersonen makkelijk bereikbaar.
Communicatie vanuit de kant van DWD is goed

Hou de kwaliteit en service hoog.

Whiteboard-Express

Professioneel bedrijf met verstand van zaken, erg prettig in de communicatie.

Uitstekende kwaliteit

Responstijd mag af en toe wat sneller.

Deva Agenda

We zijn ongeveer 3 jaar online en zijn enorm tevreden over de manier waarop de site werd ontwikkeld. Omdat Deva Agenda een gecompliceerde interactieve site is, is deze stap voor stap, vaak een één... We zijn ongeveer 3 jaar online en zijn enorm tevreden over de manier waarop de site werd ontwikkeld. Omdat Deva Agenda een gecompliceerde interactieve site is, is deze stap voor stap, vaak een één op één met de bouwers ten kantore van DWD ontwikkeld. Zo werd voor mij het beheer ook meteen inzichtelijk. ( Ik ben niet met een computer opgegroeid)
De zorg waar deze mannen dit project hebben geleid en mij alles duidelijk hebben uitgelegd is uitmuntend.

Een volgende opdracht, (als de prijs wederom goed is) zal zonder enige twijfel Ducht Web Design weer worden gegund.

Cor Roeven / Deva Agenda

Eén op één samenwerking ten kantore DWD tijdens het ontwikkelen van de site.

Google analytics automatisch verlengen.

Europees Platform/ikkiestto.nl

Bij DWD is iedereen makkelijk te bereiken en goed in wat ze doen. En dat is natuurlijk precies wat je nodig hebt bij zo'n bedrijf.

Een heel echte no-nonsense houding waardoor iedereen makkelijk in de omgang is.

In het verleden werden taken soms wat langer liggen. Nu gaat het al een tijd goed, dus blijf zo doorgaan.

Perfectpro B.V.

We werken nu ruim 3 jaar samen met DutchWebdesign. We zijn uitermate tevreden over de zeer professionele aanpak van de diverse projecten die we hebben gedaan. De goede, duidelijke en eerlijke... We werken nu ruim 3 jaar samen met DutchWebdesign. We zijn uitermate tevreden over de zeer professionele aanpak van de diverse projecten die we hebben gedaan. De goede, duidelijke en eerlijke communicatie draagt in grote mate bij aan de tevredenheid.

Zeer duidelijke communicatie met reëel afspraken over doorlooptijd etc.
Eerlijke meningen om tot een top-resultaat te komen
Snel handelen bij aanpassingen

Janwillem de Kwaasteniet | Colomoda

Ik werk nu sinds een jaar of 5 met DWD samen en heb erg goede ervaringen met deze jongens. Dutchwebdesign is een zeer betrouwbare en kundige partij. Ze komen na wat ze beloven en als er problemen... Ik werk nu sinds een jaar of 5 met DWD samen en heb erg goede ervaringen met deze jongens. Dutchwebdesign is een zeer betrouwbare en kundige partij. Ze komen na wat ze beloven en als er problemen zijn worden deze zeer snel de wereld uit geholpen.

Gemaco BV

Duthwebdesign is een prettig bedrijf om mee samen te werken. De lijnen zijn kort zodat er snel geschakeld kan worden. Er is voor ons in een zeer korte tijd een goed resultaat neergezet. Erg fijn!

Snel schakelen met de contactpersonen, alles wordt snel opgepakt.

Een betere controleslag zou fijn zijn.

Business Models Inc.

Bij het vernieuwen van onze website voor Business Models Inc. werden we uitstekend geholpen door Dutch Web Design. Vanuit de basis die wij graag zouden zien, kwamen zij met verrassende ideeën,... Bij het vernieuwen van onze website voor Business Models Inc. werden we uitstekend geholpen door Dutch Web Design. Vanuit de basis die wij graag zouden zien, kwamen zij met verrassende ideeën, waardoor de website echt van deze tijd is, visueel en makkelijk in gebruik. We krijgen erg goede reacties van onze klanten.

Praktisch ingesteld, servicegericht, vernieuwend.