Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

Robin Hendriks / Hobrand

Wij zijn vanaf februari de samenwerking aangegaan met DWD, waarbij wij door de gevoerde gesprekken het idee hadden dat het bedrijf goed past bij onze cultuur en werkwijze en alle vertrouwen hadden in de juiste oplossingen voor onze vraagstukken.
We zijn nu dan ook in de eindfase van het eerste grote project en we zijn ook blij dat de geschetste verwachting hierin ook klopt. Ik ervaar de samenwerking als zeer prettig, de korte lijnen en het mee denken over oplossingen op maat is voor ons belangrijk en dit bevalt prima. Ik verwacht dan ook dat we hiermee een partner hebben voor lange termijn die ons op het gebied van onze websites goed kan helpen waardoor wij met het bedrijf hier ook een verbeterslag in kunnen blijven maken.

Goed georganiseerd met diverse specialisten in huis (en voor groot deel ook in NL), hierdoor kan de klant snel geholpen worden

In beginfase zo goed mogelijk wensen van klant begrijpen en duidelijk het resultaat kunnen schetsen (zowel front als back end in het geval van migratie). Dit is vaak ook het moeilijkste deel van dit soort projecten. Wij hebben met 1 sprint in het begin dan ook een aantal dingen over het hoofd gezien, en in sommige gevallen was de verwachting anders dan het resultaat. Wellicht kan dit met tussentijdse sprints bijgestuurd worden. In ons geval was het door de corona maatregelen ook lastiger om dit te realiseren.

Score voor Dutchwebdesign.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: M2 Website