Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Slaaploods.nl

Fijne ervaring, verstand van zaken!

Meedenken met de klant, durven nee te zeggen

Snelheid, planning

A. van Thuijl / Hadoks

In samenwerking met Dutch Webdesign ontwikkelden wij voor de huisartsenorganisatie Hadoks een nieuwe website. Wij zijn zeer tevreden over het ontwerp en de ondersteuning die wij kregen bij het... In samenwerking met Dutch Webdesign ontwikkelden wij voor de huisartsenorganisatie Hadoks een nieuwe website. Wij zijn zeer tevreden over het ontwerp en de ondersteuning die wij kregen bij het vullen van de website waardoor wij volgens planning live konden. De feestelijke taart die Dutch Webdesign daarvoor afleverde, was een welkome verrassing voor de medewerkers van Hadoks.

Snelle reactie, pro-actieve ondersteuning.

Vooraf duidelijkere omschrijving van taken o.a. dat de klant zelf verantwoordelijk is voor het vullen (tekst en beeld) van de site.

Surplus - I. Kapitein

Blij met het eindresultaat

Dutch Web Design heeft in het hele proces altijd met ons meegedacht naar oplossingen/functionaliteiten die het beste passen bij onze organisatie/wensen. De communicatietool werkt heel prettig.... Dutch Web Design heeft in het hele proces altijd met ons meegedacht naar oplossingen/functionaliteiten die het beste passen bij onze organisatie/wensen. De communicatietool werkt heel prettig. Altijd snel een reactie en zaken worden waar mogelijk snel opgelost. Mede dankzij de inzet van Dutch Web Design hebben we dit project met een strakke deadline succesvol af kunnen ronden.

Bij design meer rekening houden met schaalbaarheid op desktops, zodat dit niet ten koste gaat van het design. Interne afstemming tussen projectleider en business consultant verbeteren of... Bij design meer rekening houden met schaalbaarheid op desktops, zodat dit niet ten koste gaat van het design. Interne afstemming tussen projectleider en business consultant verbeteren of projectleider eerder laten aanschuiven in de gesprekken zodat gemaakte afspraken bij iedereen bekend zijn.

Larry van den Bolsem / Sweet Jewellery

Hele fijne samenwerking voor zover ik hier werk ( 1,5 jaar )

gedegen kennis van Magento

niet direct

Duidelijk communicatie en goede kwaliteit van opgeleverde werk.

Heldere communicatie met projectleider. Afspraken worden nagekomen.

Nog niet ervaren

Prima, verloopt prettig en fijn.

Kennis en respons op vragen/opmerkingen

Jammer dat alles via monday's verloopt.

Easylivery

Erg fijne ervaring met Dutchwebdesign. Ze hebben zonder twijfel het mooiste platform gemaakt wat er binnen ons budget mogelijk was. De samenwerking met onze projectleider Mirjam is geweldig, het... Erg fijne ervaring met Dutchwebdesign. Ze hebben zonder twijfel het mooiste platform gemaakt wat er binnen ons budget mogelijk was. De samenwerking met onze projectleider Mirjam is geweldig, het valt niet mee om met 2 ondernemers die elke week met wijzigingen komen samen te werken maar er word altijd actief meegedacht en vriendelijk gecommuiceerd. We hopen nog lang met jullie samen te werken. Easylivery

Het werken middels monday werkt fantastisch

BK Cookware

In eerste instantie prima opstart (eerste gesprekken, design fase e.d.), rond de livegang onverwachte struggles qua planning/budget, na livegang nog veel openstaande punten die opgepakt moe(s)ten... In eerste instantie prima opstart (eerste gesprekken, design fase e.d.), rond de livegang onverwachte struggles qua planning/budget, na livegang nog veel openstaande punten die opgepakt moe(s)ten worden. Nu loopt het wel goed. Ze denken mee aan oplossingen en komen met nieuwe ideeën.

Projectmanager communiceert goed en snel.

Let op bij overdracht van werkzaamheden.
Soms wat meer over gevolgen van bepaalde aanpassingen nadenken en checken of bij een oplossing ook daadwerkelijk alles is meegenomen.

Locker.nl

Eindelijk eens een deskundig webbureau! Na veel webdesigners te hebben meegemaakt eindelijk eens een bureau dat met je meedenkt, afspraken nakomt en niet alleen maar denkt aan zo veel mogelijk geld... Eindelijk eens een deskundig webbureau! Na veel webdesigners te hebben meegemaakt eindelijk eens een bureau dat met je meedenkt, afspraken nakomt en niet alleen maar denkt aan zo veel mogelijk geld van je aftroggelen. Ook als de website af is blijft men nauw betrokken.

Heldere communicatie

Nog niet ondervonden

Fijne en heldere communicatie, ookal er tijdverschil is.

Legt helder uit wat er mogelijk is.