Offerte
Nazorg
Communicatie

Stichting De Hoeksche School

Fijne en deskundige ondersteuning

Ze denken mee op verschillende vlakken, inhoudelijk maar ook op financieel gebied

eigenlijk niet

Inter-Sprint

Werken nu een aantal jaar prettig samen met Dutchwebdesign. De lijntjes zijn kort en er kan snel geschakeld worden. Afspraken worden nagekomen.

Communicatie over projecten

Procatief meedenken

100%LEUK

Super fijne communicatie, geven hulp waar nodig en erg overzichtelijk!

Communicatie, komt afspraken na, secuur te werk

Steinhauer BV

Veel kennis en duidelijke communicatie via Monday

Snel kunnen schakelen en meedenken in processen.

Oplevering website wat vertraagd door een wereldwijde pandemie, iets met een griepje.

123zakelijk BV

Dutchwebdesign is een bedrijf waarbij het samenwerken heel prettig is in combinatie dat er ook geleverd wordt wat er is afgesproken. Er wordt meegedacht over de eindoplossing en wij ervaren dat DWD... Dutchwebdesign is een bedrijf waarbij het samenwerken heel prettig is in combinatie dat er ook geleverd wordt wat er is afgesproken. Er wordt meegedacht over de eindoplossing en wij ervaren dat DWD ons project als hun project ziet.

Communicatie, opvolgen van actiepunten, gestructureerd & planmatig, nakomen van afspraken en deadlines.

Woonboulevard Poortvliet

Fijne intensieve samenwerking. Dutch Web Design heeft een pro-actieve houding. Daar waren we naar op zoek.

Kennis van Magento, pro actieve houding, steeds het overzicht van het project behouden.

Nog niet

Cas van Loon / Mattisson Healthcare bv

Top bedrijf, snel en adequeaat. Helder in de communicatie en gaan alleen akkoord met het allerbeste eind product.

Communicatie

Nog niet

Mattisson

Wij zijn heel blij met Dutchwebdesign! De communicatie via Monday verloopt goed en we worden altijd snel geholpen. Melanie denkt goed met ons mee bij het zoeken van passende oplossingen.

Vriendelijk, deskundig en snel antwoord.

Nog niks.

De Vlijt Linnen BV

Michelle houd goed de vinger aan de pols en zorgt dat we verder komen met onze bed-linnenshop.nl

Fijne samenwerking

Biesheuvel Autosport

Onze webshop was vooral achter de schermen zwaar verouderd, artikelen die er soms meer dan 20x keer instonden, tijd voor een upgrade dus

Na iets meer dan een jaar opschonen en verbeteren...

Na iets meer dan een jaar opschonen en verbeteren samen met Dutchwebdesign tot een mooie website gekomen en een basis waar we de komende jaren op kunnen bouwen

-De communicatie via "monday" verloopt zeer gemakkelijk
-Deskundig, vriendelijk en behulpzaam personeel, wij hebben dit project vooral gewerkt met Maxime & Thomas
-Duidelijke uitleg bij...
-De communicatie via "monday" verloopt zeer gemakkelijk
-Duidelijke uitleg bij nieuwe features

-Niet altijd even perfectionistisch
-Dutchwebdesign heeft in eerste instantie onderschat hoeveel werk het was