Rien van den Berg

Uitstekend

Steven

Zeer tevreden met onze Rembrand die staat te pronken in onze oude schouw. De monteurs hebben de opening in de schouw vakkundig vergroot zodat de kachel perfect past. Wij komen de winter wel door!

Nico

Pelletkachel Carré aangeschaft bij Duroflame. De kachel bevalt erg goed. Het is erg gezellig en de kachel geeft veel warmte. Meestal brandt hij op het laagste stand. De ventilator van de kachel... Pelletkachel Carré aangeschaft bij Duroflame. De kachel bevalt erg goed. Het is erg gezellig en de kachel geeft veel warmte. Meestal brandt hij op het laagste stand. De ventilator van de kachel maakt wat herrie, daarna brandt de kachel erg stil. De aanleg van de pijp door het bestaande rookkanaal en de installatie van de kachel is heel netjes uitgevoerd.

Esther Bonnema

Er was een probleem waardoor mijn kachel niet op de afgesproken datum geplaatst kon worden terwijl er al wel een groot gat in de muur zat. Balen maar foutje kan gebeuren. Het gaat er dan om hoe het... Er was een probleem waardoor mijn kachel niet op de afgesproken datum geplaatst kon worden terwijl er al wel een groot gat in de muur zat. Balen maar foutje kan gebeuren. Het gaat er dan om hoe het wordt opgelost. Dat was een uitdaging in deze tijd van schaarste wb materialen en personeel maar Duroflame heeft zich hiervoor goed ingezet. Ik ben ook heel tevreden over de telefonische bereikbaarheid van en communicatie met Duroflame. De kachel doet het prima en brandt nu lekker.

Frans Wouters

Professionele aanpak, goede voorlichting.
Installatie deskundig uitgevoerd.

H Rispens

Goed en betrouwbaar direct een antwoord bij een eventuele vragen

Rik Heerschop

Goed bereikbaar en mooie kachels. Kwaliteit van de kachel moet zich nog uitwijzen maar ze zien er degelijk uit en brand mooi. Bij de installatie van de kachel ging het helaas niet helemaal goed. Ze... Goed bereikbaar en mooie kachels. Kwaliteit van de kachel moet zich nog uitwijzen maar ze zien er degelijk uit en brand mooi. Bij de installatie van de kachel ging het helaas niet helemaal goed. Ze hebben verkeerd geboord in het plafond waardoor er nu een gat zit naast de kachel buis. Verder tevreden.

Andre Wilts

Aankoop nieuwe pelletkachel

Peter Zoutman

Erg meedenkend, zeer klantgericht

Marjolein Spijker

Erg goede ervaring. Reageert snel en denkt mee.