Gerard Timmerman

Afspraak is afspraak, goede communicatie.

Paul Dijkstra

Uitstekende service

Chamin Hardeman

Toevallig dat ik deze uitnodiging nu krijg. Momenteel zou ik Duroflame niet aanbevelen. Mijn kachel functioneert niet zoals het hoort. De communicatie hierover verloopt traag (via whatsapp op 21... Toevallig dat ik deze uitnodiging nu krijg. Momenteel zou ik Duroflame niet aanbevelen. Mijn kachel functioneert niet zoals het hoort. De communicatie hierover verloopt traag (via whatsapp op 21 september, geen reactie) en als ik bel word ik 6 uur later teruggebeld omdat de collega in gesprek was. Het is nog geen winter maar ik maak me wel zorgen.

Als het product werkt dan is het een prachtig apparaat. Hoop dat Duroflame het oplost!

Reactie Duroflame:

Goedendag meneer Hardeman,
Goedendag meneer Hardeman,
Heel erg jammer dat u ons op dit moment niet kunt aanbevelen na de mooie handelingen die wij samen een week van te voren hebben kunnen bewerkstelligen na het wijzigen van de installatiewens.
Helaas was onze whatsapp beheerder even op vakantie tijdens de periode dat u een whatsappje stuurde. Wij hadden gehoopt dat u dit mee had gekregen nadat u hem een fijne vakantie wenste.
Wegens enorme drukte op de service afdeling lukt het ons soms niet om binnen de verwachte tijd te reageren, wel doen wij ons uiterste best om binnen een dag te reageren, wat gelukkig bij u is gelukt!
Op dit moment doen wij er alles aan om de prachtige Rinus te laten branden zoals het hoort! Toch is elke situatie weer anders en kan het zijn dat net een kleine aanpassing nodig is om de kachel op de juiste manier te doen branden…
Wij zijn ervan overtuigd dat wij dit voor u kunnen oplossen!

L schaad

Wij zij prima en zeer vak bekwaam , en met uitstekende rustige uitleg geholpen tot de plaatsing .
Door 2 monteurs en ook hier weer met een rustige uitleg .
En na de plaatsing alles netje...
Door 2 monteurs en ook hier weer met een rustige uitleg .
En na de plaatsing alles netje opgeruimd .
Wij zijn tot nu toe zeer tevreden .

Jurgen B

Prima, goed meedenken met de klant.

Wieland Hahnraths

Correct en klantvriendelijk

Richard Hofstee

Goed .

Henk Kleine

Netjes geholpen en geadviseerd. Afspraak op 29 oktober nagekomen. Twee nette installateurs een werkdag nodig om rookgasafvoer te installeren op een nette manier. Alles naar wens.

Kees Visser

Aanschaf Pelletkachel Abel