Dimitriy Fissenko

Persoonlijk contact, goede kwaliteit, oplossing op maat.

Frans H Verwoerd

Extremely Professional

I

Rinus kachel

N Cnossen

Fijne vakmensen, bij zowel verkoop adviesgesprek als in installatie

Goedemorgen mevrouw Cnossen!
Wat leuk om te lezen dat u blij bent met onze installatie service en uw aankoop.
Geniet ervan.

Marco polderman

Netjes en afspraken na gekomen

Goedendag Marco,
Goed om te zien dat u tevreden bent!

Victor Peters

Goed advies, snelle inmeting en plaatsing. Vakkundige plaatsing, prettige medewerkers en betrekken hier ook de wens van de klant hierbij. Prima kachel.

Goedendag meneer Peters,
Wat fijn om te zien dat u alles perfect beoordeeld, daar doen wij ons best voor.
Hartelijk bedankt en graag gedaan!

Frans de Jel

Na aanvankelijk wat administratieve slordigheid (aanbetaling betaald, niet verwerkt) is het verder goed gegaan.

Jaap

Een prachtige kachel, werkt en goede service als het even tegen zit, zijn ze er ook. Een persoonlijk bedrijf die niet alleen mooie kachels leveren, maar ook werknemers hebben die je helpen!

Reactie Duroflame:

Hartelijk bedankt voor de mooie woorden Jaap! Wij doen heel erg ons best om mensen zo snel mogelijk te helpen. Het meeste waardevolle vinden wij als de klant dan ook nog zijn/haar waardering... Hartelijk bedankt voor de mooie woorden Jaap! Wij doen heel erg ons best om mensen zo snel mogelijk te helpen. Het meeste waardevolle vinden wij als de klant dan ook nog zijn/haar waardering uitspreekt.
Bedankt nogmaals.
Goede Kerst en jaarwisseling gewenst!
Duroflame

Monieka Siegers