Renske Klunder

Ondanks een kleine leverings fout wat snel was opgelost een fijne ervaring met oa vriendelijk en behulpzaam personeel.

Jan van Beek

Prima service en denken mee in oplossingen

J. Akkerman

Duroflame in bedum

Newal Chierandjoe

Top service !!
Top service !!
3 jaar geleden kochten wij een Batavia bij een dealer. Vanaf het eerste moment brandde de kachel slecht, veel verstoringen. Uiteindelijk is Duroflame ingeschakeld, de kachel is voorzien van nieuw software en opnieuw afgesteld. De kachel heeft nog nooit zo mooi gebrand dankzij Duroflame. De garantie was verlopen maar alles werd verholpen zonder bijkomende kosten. Tevens is Duroflame altijd bereikbaar voor vragen, medewerkers zijn vriendelijk, geduldig en staan achter hun product en dienstverlening.

Jan Rutte

Vlug en netjes

Paul Defauwes

Mijn ervaring met Duroflame zijn uitstekend

EAJL van Hommel

Mijn ervaring is uiterst positief , had best veel vragen en ben altijd uitstekend geholpen , het bedrijf is zeer goed bereikbaar en je merkt echt dat eenieder vierkant achter hun product staat , en... Mijn ervaring is uiterst positief , had best veel vragen en ben altijd uitstekend geholpen , het bedrijf is zeer goed bereikbaar en je merkt echt dat eenieder vierkant achter hun product staat , en dat wekt vertrouwen.
over de duroflame carre kan ik vrij kort zijn , een zeer goede prijs / kwaliteit verhouding , prachtig om te zien , maakt een degelijke indruk en heeft een serieus vermogen.
ik denk zelf dat ik geen betere keus had kunnen maken , stille en krachtige kachel.... echt een aanrader .
een absolute aanrader is ook om de complete installatie door duroflame te laten uitvoeren , daar heb je echt geen omkijken naar
en de vakmannen van PSN werken uiterst secuur ,zijn zeer correct en afspraak is afspraak , ik ben dan ook zeer tevreden over de werkzaamheden en het eindresultaat .
ik zou dit de combinatie duroflame / PSN zeer zeker eenieder aanraden , sterker nog , ik zou geeneens verder zoeken.

Adwin van der Sluijs

Fijn contact, snelle levering, prachtig product!

Jolien van Blerk

Uitstekend