Adwin vd Sluijs

Geweldig. Fijn en snel contact. Telefonisch goed bereikbaar en heel persoonlijk allemaal.

Diederik Lalkens

Snel. Correct. En volgens afspraak. Goed advies.

Peter Bloem

In de zomervakantie zijn wij bij duroflame in Bedum langs geweest om een nieuwe pelletkachel aan te schaffen. We werden goed en vriendelijk ontvangen met een fijne kop koffie en een nog betere... In de zomervakantie zijn wij bij duroflame in Bedum langs geweest om een nieuwe pelletkachel aan te schaffen. We werden goed en vriendelijk ontvangen met een fijne kop koffie en een nog betere uitleg en advies maakte ons enthousiast over het model Abel met afstand-bediening.
De kachel is geleverd volgens afspraak, verpakt op een stevige pallet.
De monteur liet ruim een uur van te voren het tijdstip van de installatie weten, mooi op tijd zoals afgesproken.
Onlangs hadden we een probleem met het opstarten van de kachel. Telefonisch werden we geholpen het probleem op te lossen, de afstand-bediening bleek de boosdoener te zijn.
Gelukkig is de kachel ook handmatig op te starten met een knop achterop de kachel. Dezelfde dag werd een nieuwe A.B. gestuurd en binnen drie minuten was het probleem opgelost. Al met al dik tevreden met onze Abel, mooi design en degelijk gebouwd.

Goedemiddag meneer Bloem,
Hartelijk bedankt voor uw prachtige recensie. Heel veel plezier met de Abel RC en geniet van de warmte!

f.radsma

Wat ze beloven gebeurt ook

Goedemiddag Radsma,
Bedankt voor uw recensie en uw woorden! Wij proberen altijd onze beloftes na te komen! Veel plezier van de kachel.

Pieter Gerritsen

Kennis bij het bedrijf is groot. Prachtig Nederlands bedrijf in Bedum (Groningen). Je wordt altijd goed te woord gestaan. Ook zeer goede kwaliteit producten die zij leveren. Bedankt Duroflame!

Benno de Groot

Makkelijk contact en relatief snel

Roel van der Molen

Prettig contact, ik had best veel vragen maar werd met veel geduld en begrip geholpen. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en een prachtige Abel siert en verwarmt nu onze woonkamer. De installatie... Prettig contact, ik had best veel vragen maar werd met veel geduld en begrip geholpen. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en een prachtige Abel siert en verwarmt nu onze woonkamer. De installatie verliep vlekkeloos, ik zou Duroflame zeker aanbevelen!

Reactie Duroflame:

Beste Roel, wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor je review en heel veel plezier met de Abel pelletkachel gewenst!