Eddy Kuipers

Zeer positief en geven goed advies

Ron

Installatie vastgesteld door computer is niet altijd representatief....

Roger Wijnen

Wij zijn langs geweest voor een oriënterend gesprek. Ondanks dat wij geen afspraak hadden werd er alle tijd genomen en we hebben een goede uitleg gekregen over de verschillende kachel types en... Wij zijn langs geweest voor een oriënterend gesprek. Ondanks dat wij geen afspraak hadden werd er alle tijd genomen en we hebben een goede uitleg gekregen over de verschillende kachel types en mogelijkheden. Medewerkers hebben verstand van zaken, denken mee en zijn erg klantvriendelijk!

Jos Peters

Prima advies en klantvriendelijkheid

N.Oosterlee

Goede snelle opvolging.

Paul en Mattanja

Na een goede start vertoonde onze pelletkachel problemen bij de ontbranding. Het telefonisch contact is altijd vriendelijk en correct geweest. Uiteindelijk is de eigen servicemonteur gekomen om het... Na een goede start vertoonde onze pelletkachel problemen bij de ontbranding. Het telefonisch contact is altijd vriendelijk en correct geweest. Uiteindelijk is de eigen servicemonteur gekomen om het probleem te analyseren. Bert-Jan: Heel vriendelijk en ter zake kundig!
Goed dat we de Carré direct bij de fabriek hadden aangeschaft!
We kregen een nieuwe kachel omdat er een technisch defect bleek aan de gloeibougie.
Helemaal blij met onze kachel van Nederlandse bodem!

C. Luijt

Goede ervaring met dit bedrijf. Installatie van de pelletkachel door dit bedrijf is prima verlopen.

Rolf Schreuder

Prima, betrouwbaar en alles voor de kwaliteit

Henk

Als hij het doet goede kachel

Harma Peetsma

Onze ervaring met Duroflame is erg positief. We zijn heel blij met onze pelletkachel Jurre T2. Fijne kleine kachel met veel vermogen. Goede verbranding en weinig asresten. Goed telefonisch contact... Onze ervaring met Duroflame is erg positief. We zijn heel blij met onze pelletkachel Jurre T2. Fijne kleine kachel met veel vermogen. Goede verbranding en weinig asresten. Goed telefonisch contact met de verkoopafdeling waar het vriendelijke personeel steeds bereid was om onze vragen te beantwoorden. Zeer deskundige en zorgvuldige installatie door de installateurs.