Cantabile

Goedkoop

Sharona Berrevoets

Het was zo extreem makkelijk om een mooi cadeau te maken. De afmetingen worden duidelijk aangegeven en er staat precies wat je moet aansturen. Doormiddel van alleen bestanden aanslepen een heel mooi... Het was zo extreem makkelijk om een mooi cadeau te maken. De afmetingen worden duidelijk aangegeven en er staat precies wat je moet aansturen. Doormiddel van alleen bestanden aanslepen een heel mooi fotoboek weten te maken. Mijn ervaring is extreem positief en zeker voor herhaling vatbaar.

Mocht je bestand toch niet voldoen aan de afmetingen dan geeft de site het direct aan zodat je geen fouten kan maken en je zo een mooi fotoboek binnen krijgt. Vergelijking tot andere websites ook... Mocht je bestand toch niet voldoen aan de afmetingen dan geeft de site het direct aan zodat je geen fouten kan maken en je zo een mooi fotoboek binnen krijgt. Vergelijking tot andere websites ook wat goedkoper uit.

Lijni den Boer

Snel en netjes

Fijne gemaksvriendelijke website

Wilma

Makkelijk zelf ontwerpen en dar wordt ook exact aangeleverd

Cait

Fijne ervaring, erg tevreden!

Nette product levering, goed contact en ook netjes op tijd op het vooraf vermelde bezorg moment.

Femke Eurlings

Super! Mooi product en hele snelle service

- mooie oplevering
- super snelle service

Frangez

Snel

HER Amsterdam

Hadden extra betaald voor snelle levering, kwam uiteindelijk alsnog te laat én we werden er niet van op de hoogte gehouden. Flyers ook enigszins scheef geprint gekregen.

Snel teruggemaild toen we een klacht hadden.

Reactie Drukwerknodig:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review op Feedback Company. We stellen het zeer op prijs dat u hier de tijd voor heeft genomen.
We vinden het jammer om te lezen dat uw ervaring door de levering...
Goedemiddag,
We vinden het jammer om te lezen dat uw ervaring door de levering niet helemaal naar wens was. Om dit met u op te lossen hebben wij u een mail gestuurd.
Lotte
Drukwerknodig.nl

Roan Branje

Ik ben heel blij met wat ik heb binnengekregen. Ik heb een fotoboek gemaakt en ik dacht echter dat ik alle afmetingen goed had gedaan, toch zijn er nog een aantal witranden te zien in mijn boek. Ik... Ik ben heel blij met wat ik heb binnengekregen. Ik heb een fotoboek gemaakt en ik dacht echter dat ik alle afmetingen goed had gedaan, toch zijn er nog een aantal witranden te zien in mijn boek. Ik weet niet hoe dit kan, maar desondanks ben ik heel blij met het resultaat

Goede kwaliteit

Chantal

Super! Ik heb echt een suuuuper mooi boek binnengekregen, mijn vriend is er heel erg blij mee

Hele duidelijke aanlever instructies. Voor iemand die nog nooit een boek heeft laten printen was dit echt super fijn. Ook heel fijn dat het vanaf 1 stuk gaat.