JSieraad

Janita van Tienen

Gemakkelijke site
Makkelijk bestanden uploaden
Zeer mooi eindresultaat!

Mooie kwaliteit van het product

Lynn Kuipers

Goede uitleg voor de juiste maten van het maken van een boek. Goede en snelle levering

Mooi boek, geen beschadigingen

SmartGrid

Flexibel

Black Crow Dakota

Emma De Maertelaere

Zeer positief. De uitleg die je krijgt bij het opmaken van een boek is een meerwaarde. Ik had mijn pakketje ontvangen en de hoek was geduwd. Zonder probleem kreeg ik een herdruk. Heel vriendelijke... Zeer positief. De uitleg die je krijgt bij het opmaken van een boek is een meerwaarde. Ik had mijn pakketje ontvangen en de hoek was geduwd. Zonder probleem kreeg ik een herdruk. Heel vriendelijke klanten service.

Zeer behulpzaam en duidelijke advies video’s

E.

Makkelijke en overzichtelijk site, hebt snel een prijs en overzicht met alle mogelijkheden.

Makkelijke site

Naomi Hamers

Ik heb een prettige ervaring gehad met het bedrijf. Het boek was gemakkelijk te maken door de juiste uitleggen en onwijs snel binnen. Het eindresultaat is prachtig geworden!

Goede uitleg over het boek, snelle bezorging en prachtig eindresultaat

Flearidden

Bestelling bestond uit bedrukte bierviltjes. Het drukwerk precies volgens ontwerp in de voorvertoningen, van prima kwaliteit en snel geleverd.

Duidelijke website en eenvoudig in gebruik.

Chloë Lingier

Super blij met mijn aankoop! Ik had een boek geschreven voor mijn vriend over ons eerste jaar samen en drukwerknodig.nl heeft ervoor gezorgd dat mijn dromen konden waarkomen. Het is nog beter dan... Super blij met mijn aankoop! Ik had een boek geschreven voor mijn vriend over ons eerste jaar samen en drukwerknodig.nl heeft ervoor gezorgd dat mijn dromen konden waarkomen. Het is nog beter dan mijn verwachtingen! Mooi drukwerk, prachtige kwaliteit (zowel de omslag als de binnenkant) en de kleuren komen super mooi tot hun recht. Ik zal zeker nog met hen samenwerken in de toekomst!

- mooie afwerking
- prachtige kleur