Rob van der Ham

De droomsap werkt perfect,ik heb de sap enige tijd geprobeerd,alleen bij mij werkt het beste om de 2 dagen,ik heb alles al geprobeerd bij de huisarts geen van de produkten waaronder oxazepam... De droomsap werkt perfect,ik heb de sap enige tijd geprobeerd,alleen bij mij werkt het beste om de 2 dagen,ik heb alles al geprobeerd bij de huisarts geen van de produkten waaronder oxazepam helpt,ben ook bij slaapcetrum geweest totaal onderzoek resultaat u hebt insomia daar kon ik het meedoen,daarom ben ik blij dat droomsap redelijk aanslaat, chapeau voor jullie :))

C Vermeer

Geweldig! Neem maar 1 ml en slaap de hele nacht lekker door. Niet vervelend in de morgen.

Evelien Tromop

Het product is prima bevallen,ik val snel in slaap alleen jammer dat ik er niet de hele nacht op door slaap.Hooguit 5 uur.

Ronald Held

In het begin sliep er er de hele nacht op nu ben ik weer meerdere keren waker helaas

Ad Van den Wildenberg

Prima slaapmiddel, de werkzame stof is een antihistaminica de kruiden volgens mij bijzaak.

Aagje Van Heukelum

Heb het nog niet gebruikt...schrok van de bijwerkingen.....hartritme stoornissen...hallucinaties

Reactie Dromenwinkel:

Beste mevrouw van Heukelum. Jammer dat dit uw ervaring is met DroomSap, maar eigenlijk heeft u dus geen ervaring want u heeft het (nog) niet gebruikt, maar u bent geschrokken van de misleidende... Beste mevrouw van Heukelum. Jammer dat dit uw ervaring is met DroomSap, maar eigenlijk heeft u dus geen ervaring want u heeft het (nog) niet gebruikt, maar u bent geschrokken van de misleidende berichten in de media. De bijwerkingen waar u van schrikt zijn niet reëel en zijn bij ons en ook bij het Bijwerkingencentrum niet gemeld. De bijwerkingen die u noemt zijn zeer zeldzaam en treden heel misschien op maar dan alleen pas bij hele hoge doseringen. Denkt u dan aan in 1 x de hele fles leegdrinken. Gebruik van DroomSap volgens onze aanwijzingen is zonder risico. Het middel doxylamine is in doseringen tot wel 40 mg veilig verklaard door de overheid, zelfs bij zwangere vrouwen. Meer bewijs is niet nodig, laat u zich niet beïnvloeden door ongefundeerde berichten. Als u nog vragen heeft neemt u dan gerust contact met ons op.