Joren

Ik was nogal sceptisch nadat mijn nogal nuchtere moeder hiermee aan kwam zetten. Die ook op haar beurt erg sceptisch was toen een vriendin van haar ermee kwam. Maar uiteindelijk als zeer positief... Ik was nogal sceptisch nadat mijn nogal nuchtere moeder hiermee aan kwam zetten. Die ook op haar beurt erg sceptisch was toen een vriendin van haar ermee kwam. Maar uiteindelijk als zeer positief ervaren en inmiddels al velen gedroomsapfluenced.

Voor het eerst in meerdere bestellingen ook eens wat mis gegaan met de levering. Maar hierop perfect correct gehandeld en direct een nieuwe ontvangen. Dus een positief reviewtje op z’n plek

Rob van der Ham

De droomsap werkt perfect,ik heb de sap enige tijd geprobeerd,alleen bij mij werkt het beste om de 2 dagen,ik heb alles al geprobeerd bij de huisarts geen van de produkten waaronder oxazepam... De droomsap werkt perfect,ik heb de sap enige tijd geprobeerd,alleen bij mij werkt het beste om de 2 dagen,ik heb alles al geprobeerd bij de huisarts geen van de produkten waaronder oxazepam helpt,ben ook bij slaapcetrum geweest totaal onderzoek resultaat u hebt insomia daar kon ik het meedoen,daarom ben ik blij dat droomsap redelijk aanslaat, chapeau voor jullie :))

C Vermeer

Geweldig! Neem maar 1 ml en slaap de hele nacht lekker door. Niet vervelend in de morgen.

Evelien Tromop

Het product is prima bevallen,ik val snel in slaap alleen jammer dat ik er niet de hele nacht op door slaap.Hooguit 5 uur.

Ronald Held

In het begin sliep er er de hele nacht op nu ben ik weer meerdere keren waker helaas