Het was goed alles is goed geleverd

Heeft uw Personal Shopper een meesterwerk van inpakvaardigheden gecreëerd voor uw bestelling? 🎁🐹

Alles was nog heel en zat gewoon goed in de doos

Konijn en Duitse reus

Nolwenn De Preter

Ja

Knaagdier

Agnetha Peters

Super, leuke artikelen voor de hamster. Goede kwaliteit en snelle levering.

Altijd netjes ingepakt.

Wie is uw pluizige metgezel? Een knaagdier of konijn?

Ik heb 2 Russische dwerghamsters, Sammie en Charlie.

Natasja

Super goed

Geen idee

Gerbils

Zeer goed. Snelle verwerking bestellingen goed te volgen.

zeer goed verpakt. niets op aan te merken.

knaagdier

Ilse

Geweldig

Super netjes verpakt

Wie is uw pluizige metgezel? Een knaagdier of konijn?

Het zijn 3 ratjes 2 ervan knagen letterlijk alles kapot de namen zijn biertje de oudste van bijna 2 jaar pip en tippie van nog geen jaar

Tamara en hamster Kruimel.

Wij kopen diverse artikelen bij drd. Voor onze grote kleine kruimel ( hamster) die daar door een hele leuk hamsterascaping terrarium heeft.
Door de diversiteit van jullie assortiment en ook...
Door de diversiteit van jullie assortiment en ook tips en ideeën op website. Hebben zijn verblijf helemaal tot onze eigen smaak in kunnen delen.

Haha, ja verbaast me soms hoe goed en netjes het ingepakt is. Met sommige dingen die we bestellen (rare vormen ) er zo netjes zijn verpakt en heel aankomt. Dat ook het lijstje alles is afgevinkt en... Haha, ja verbaast me soms hoe goed en netjes het ingepakt is. Met sommige dingen die we bestellen (rare vormen ) er zo netjes zijn verpakt en heel aankomt. Dat ook het lijstje alles is afgevinkt en ook elke bestelling alles er in zit dat bestelt is. Echt super. En soms vinden we nog wat lekker voor onze harige kleine vriend. Dat hem goed smaakt. Zo goed dat we het nu meestal er bij bestellen en dan vrolijke piepen er mee weg loopt.

Wie is uw pluizige metgezel? Een knaagdier of konijn?

Onze pluizige metgezel heet kruimel, en kruimel behoort tot de soort van Russische dwerg hamster.

Snelle levering met de juiste producten. Heb hier wel eens vaker besteld en het komt altijd netjes geleverd. Niks kapot en in goede staat.

Leuk dat het beter was ingepakt dan de vorige keer. Leuk kaartje erbij wat het ook wat persoonlijker maakt. De eerste had ik het idee dat het zo in de doos was gestopt en nu zat er netjes papier... Leuk dat het beter was ingepakt dan de vorige keer. Leuk kaartje erbij wat het ook wat persoonlijker maakt. De eerste had ik het idee dat het zo in de doos was gestopt en nu zat er netjes papier tussen.

Wie is uw pluizige metgezel? Een knaagdier of konijn?

Ik heb 2 ontzettend lieve ratjes. We hebben ze van vrienden vandaan en ze heten Zelda en Peach. (Vernoemd naar twee princessen, want dat zijn het ook ;))

Alisea

Good