Montage medewerkers

Eduard Wolf

Met stip een 5 STAR bedrijf ik ben werkelijk flabbergasted

Huisman

Wat een vakmensen!
Alles keurig volgens afspraak.
Hadden flinke fout gemaakt in de productie. Maar plaatsing liep maar 1 dag vertraging op.
Foutjes zijn menselijk en worden overal...
Wat een vakmensen!
Alles keurig volgens afspraak.
Foutjes zijn menselijk en worden overal gemaakt. Het gaat erom hoe je ze oplost. Laat dat maar aan deze mannen over.
Niks dan lof. Wij zijn super blij met onze schuur!

Bert Swarts

Subliem, geweldig, wat heeft het team van Martin een visitekaartje bij ons afgegeven.
In 1 dag een carport met berging van 6x12 meter geplaatst met +30 graden op de teller.
Wij zijn erg...
Wij zijn erg onder de indruk van het werk van Douglas Houtbouw.

Tiggeloven

Via de website van Douglas houtbouw afspraak geregeld voor bezoek aan de showroom. Keuze gemaakt voor overkapping op maat. Goed advies, goede afspraken. Snelle levering en plaatsing.
vakkundig...
vakkundig team, perfect eindresultaat.

Glazenwasserij Patrick de Groot

In één woord: geweldig!!

jong

Bouwers weten wat ze doen. professioneel

Van der Eijken

Top, goede informatie, aardige mensen.

Familie Ziel

Goed advies meedenken met ontwerp. Snel en vakkundig geplaats. Prijs kwaliteit verhouden oke.