Montage medewerkers

Ilona

Hele nette en snelle plaatsing

Van den Berg

Snel en goed. Ze komen hun afspraken na, zijn professioneel en vriendelijk. Mooie showroom waar men alles tijd voor je neemt. Je hoort, als dat mogelijk is qua drukte, direct de prijs van wat je... Snel en goed. Ze komen hun afspraken na, zijn professioneel en vriendelijk. Mooie showroom waar men alles tijd voor je neemt. Je hoort, als dat mogelijk is qua drukte, direct de prijs van wat je wilt. De website hebben wij niet bezocht dus daar kunnen wij geen oordeel over geven.

van Dorp

Een professionele bedrijf en dat merk je van bestelling tot levering en het plaatsen van de schuur en de kwaliteit. het allemaal top.
Je merkt de ervaring in dit bedrijf en ze geven je een goed...
Je merkt de ervaring in dit bedrijf en ze geven je een goed advies.
Niet twijfelen hier te kopen, het is het meer dan waard.

H. Langenhof

Bedrijf levert 100% maatwerk, mooie ontwerpen en denken goed mee met de wensen van de klant. Vakwerk geleverd.

Schouwink

Douglas houtbouw heeft voor ons snel en in topkwaliteit een garage/berging geplaatst. Korte lijnen, prettige samenwerking. Komt na wat ze beloven.

Henry Kwakman

Geweldig service en heel snel opgebouwd. Heb alleen 7 maanden moeten wachten op plaatsen vanwege drukte .

Arne Alphenaar

Zeer gedegen ondersteuning bij ontwerp, geduldig

Van de Kraats

Top bedrijf, Martin weet wat bouwen is!!