Montage medewerkers

Leijendekker

Onze ervaring is met dit bedrijf : professioneel, betrouwbaar, alles tot in de perfectie afgewerkt en komen afspraken na. Prettige samenwerking !
Een echte aanrader om met dit bedrijf zaken te...
Een echte aanrader om met dit bedrijf zaken te doen.

Peter

Leveren goed product conform afspraak.

Christof Grahame

Goed geholpen in de showroom en Wim wist wat we wilden hebben.
Montage door de buitenploeg was fenomenaal. Ging razendsnel en perfect geplaatst. Teamwork. Iets om trots op te zijn

Klant uit Lichtenvoorde

Prima advies met offerte. Alle gedane toezeggingen zijn na opdrachtverstrekking nagekomen. Tevens zijn wij erg tevreden over de geleverde kwaliteit. Kortom betrouwbaar bedrijf dat kwaliteit hoog... Prima advies met offerte. Alle gedane toezeggingen zijn na opdrachtverstrekking nagekomen. Tevens zijn wij erg tevreden over de geleverde kwaliteit. Kortom betrouwbaar bedrijf dat kwaliteit hoog in het vaandel heeft.

Fam Kerkhof

Een hartelijke ontvangst, professioneel geholpen met goede adviezen
Daarna de plaatsing door een deskundig en hardwerkende medewerkers , zeer tevreden en heel blij met het mooie resultaat !

Bart Catsman

Super bedrijf

JK

Douglas houtbouw is een fijn no-nonsens bedrijf dat goede kwaliteit levert tegen een aantrekkelijke prijs. De montage van de schuur was erg snel en daarnaast ook kwalitatief goed.

Wolters

Afhandeling van problemen niet goed.

Elias

Fantastisch bedrijf wat mooie producten levert. Afspraak is afspraak en geen nare verrassingen achteraf. Mooie tuinoverkapping gekocht en laten plaatsen. Tot op heden geen moment spijt van gehad

Schippers

Medewerkers zeer vriendelijke maar de voorman niet