Montage medewerkers

Smoorenburg

Mega tevreden!

Baijer

Onze ervaring met Douglas Houtbouw is perfect. Wij hebben een garage met veranda laten neerzetten. Wij heb zelden zo'n geoliede samenwerking gezien. Zo goed voorbereid en afgestemd. Topbedrijf!

Familie kuiperij

In een zeer korte tijd is een erg mooie en schuur geplaatst

D.Nijkamp

Uitstekend.

Frans Leek

Schuur volgens afspraak en in een dag geplaatst. Electriciteit minimaal aangelegd, zonder stopcontacten en schakelaars.

Cornelese

Positief!! Eerlijk en correct geïnformeerd naar de mogelijkheden. Duidelijke visie over wat zij willen leveren. Een hoog kwaliteitsniveau. Door hun goede organisatie kunnen zij efficiënt monteren.... Positief!! Eerlijk en correct geïnformeerd naar de mogelijkheden. Duidelijke visie over wat zij willen leveren. Een hoog kwaliteitsniveau. Door hun goede organisatie kunnen zij efficiënt monteren. Onze buitenkamer stond in 1 dag!!

A en M

Via website informatie bedrijf. Moeite waard om Diverse mogelijkheden te bekijken.
Bij aanvang plaatsen van schuur/ veranda bleek er niet voldoende gecommuniceerd over de voorwaarden bereikbaarheid.

Carel van Ruijven

Alles was goed geregeld, afspraken zijn goed nagekomen en het resultaat is prima.