Montage medewerkers

De Groot

Prettige samenwerking, snelle bouw, goede materialen

Jordi Nijgh

Duidelijk advies en deskundige begeleiding bij het ontwerp van een buitenverblijf. Daarnaast zeer vriendelijke en bekwame monteurs bij de plaatsing.

Gerlof Veneberg

Zeer tevreden over uitvoering, planning en eindresultaat.

Peter

Nadat we veel veranda´s hadden bekeken liepen we bij Douglas houtbouw tegen onze ideale veranda aan. Mooie houtverbindingen, schitterend ontwerp, prima kwaliteit van het hout. Afmetingen werden... Nadat we veel veranda´s hadden bekeken liepen we bij Douglas houtbouw tegen onze ideale veranda aan. Mooie houtverbindingen, schitterend ontwerp, prima kwaliteit van het hout. Afmetingen werden gewoon aangepast naar onze situatie. Douglas Houtbouw heeft de plaatsing van begin tot einde op zich genomen. Grondwerk, opbouw van de veranda en het leggen van de stenen vloer. De veranda is binnen 3 dagen geplaatst en perfect opgeleverd precies zo als deze ook in de showroom staat. We zijn echt blij met deze schitterende veranda die probleemloos en volgens afspraak geleverd is.

Forkink Wouter

Zeer kundig en professioneel!

familie Folkert

No nonsense bedrijf die vakkundig werk aflevert.

Jenco

Betrouwbare , snel en slagvaardig

Davey Schuilwerve

Levering en plaatsen buitenverblijf

Jack Tijms

Wij genieten inmiddels met veel plezier van onze berging en overkapping. Bij het ontwerpen en op papier zetten werd heel fijn meegedacht. Toen duidelijk was wat we graag wilde hebben we een grove... Wij genieten inmiddels met veel plezier van onze berging en overkapping. Bij het ontwerpen en op papier zetten werd heel fijn meegedacht. Toen duidelijk was wat we graag wilde hebben we een grove planning gemaakt. Maar uiteindelijk was de oplevering van ons huis vertraagd, maar heeft Douglas houtbouw ons toch in de planning ertussen gepland. Op de dag van de plaatsing hebben we met verbazing toegekeken, want het was een geoliede machine zoals de jongens aan het werk gingen. Ze zijn klokslag 7 uur begonnen en om half twee stond onze berging en overkapping. Alles super netjes afgewerkt en precies zo als we hadden afgesproken. Misschien niet de goedkoopste, maar je krijgt dan ook kwaliteit en vakmanschap.
Wij kunnen iedereen aanbevelen om hier hun overkapping en of berging te kopen. Top.

Bochane

Snel, degelijke bouw, harde werkers. Blij mee!