L. P.

Snelle correcte levering. Fijne communicatie.
Pakketje was ook nog eens mooi ingepakt!

Snelle levering, vlotte communicatie!

Roosje

Goed alleen jammer dat de knoopsgaten van het hemdje dicht zijn

Mooie kleding

Z

Erg slecht, adverteren met foto's ip hun website en sturen dan dingen op die er helemaal niet op lijken. Bij klachten komen ze niet met oplossingen behalve alles retour sturen en dingen ze je af met... Erg slecht, adverteren met foto's ip hun website en sturen dan dingen op die er helemaal niet op lijken. Bij klachten komen ze niet met oplossingen behalve alles retour sturen en dingen ze je af met het smoesje dat het risico is van kopen op internet.

Nee

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
Wij nemen uw klacht serieus.
Zodra het pakje retour is, zullen wij het hier nogmaals bekijken of de afwijking teveel is.
Wij zullen dan aanvullende foto’s maken.
Dan...
Beste klant,
Wij nemen uw klacht serieus.
Wij zullen dan aanvullende foto’s maken.
Dan zullen wij in overweging nemen of wij u de retourkosten terug betalen.
U zult begrijpen dat als wij bij iedere verzending van dit pakje, deze klacht binnen krijgen, wij dit graag aanpassen.
Echter tot op heden zijn er geen klachten hierover. Maar wij noteren die van u en kijken zelf ook nog even extra naar dit artikel.
Iedere order die namelijk hier de deur uit gaat en weer retour komt, kost ons € 5,95.
Dus dat willen wij zeker voorkomen!
Wij zien uw pakje graag retour.
Jammer dat u niet tevreden was.
Gr. Team Dottig

Pegels

Goede communicatie

Duidelijke foto's en teksten. Staat ook bij als je hem wil hebben in de presale

Marie

Heel snel mijn bestelling gekregen top service????

Snelle levering van producten

Dp

Goede en snelle levering.
Enkel spijtig dat de body van de bestelde verjaardagsoutfit een beetje vuil in de verpakking zat.

Snelle levering.

Dalila

Zeer prettig

Snelle levering en goede kwaliteit

M.

Fijne service. Had een product met spoed nodig. Dus zoals gevraagd in de opmerkingen dit aangegeven. Product gelukkig volgende dag al in huis. :)

Klantgericht door snel op je vraag te antwoorden

Claudia Nagtegaal

Goede service, kreeg een mailtje dat een t shirt met korte mouwen niet voorradig was en ze kwamen met andere opties. De bestelling was snel binnen en super leuk verpakt. Alleen al een feestje om uit... Goede service, kreeg een mailtje dat een t shirt met korte mouwen niet voorradig was en ze kwamen met andere opties. De bestelling was snel binnen en super leuk verpakt. Alleen al een feestje om uit te pakken.

Goede kwaliteit kleding, goede communicatie, snelle verzending. Mooie verpakking!

Vansteene

Heel mooi, heel vlot en perfect geleverd

Top service